Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af smedegaard
#365109
Hej eksperter

Jeg har købt den nye Sonos Arc Ultra, men der er dog en lille ting der irriterer, lyden forsvinder en gang i mellem, der kan gå fra to til tyve minutter mellem hver gang, men når lyden forsvinder, er det kun i et splitsekund. Det er lige meget om jeg streamer med Samsungs egne app’s eller ser direkte tv med en yousee boks. Det er ikke værre, end at min kone ikke har lagt mærke til det, før jeg sagde det til hende, men stadigvæk ret irriterende...

Jeg har prøvet at nulstille tv’et og Sonos’en, har opdateret det jeg kan og prøvet at skifte HDMI kabel. Brugte til at starte med det der fulgte med og så købt et high-end 2.1 HDMI-kabel, uden det har hjulpet. Og jeg bruger ARC og eARC porten.

Der er ingen baghøjttalere eller sub, kun selve soundbaren.

Måske en af jer der ved hvad det kan skyldes og som måske har haft de samme problemer?

Der er flere end mig, der har haft samme problem, dog uden de har fundet ud af at løse problemet.

Mit tv er et Samsung 65” S94C

https://en.community.sonos.com/home-the ... ps-6920995

https://en.community.sonos.com/home-the ... ut-6921122