Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lkodk
Radiomanden skrev: 07 dec 2024, 20:21 Det er jo for pokker lige netop det der er problemet, der står at den er i HDR, men det kan ikke ses med HDR.
Der er mange andre film i HDR, der virker jo bare ikke.
Det er ikke HDR der er problemet, men at jeg ikke kan se 4K indhold.
Af JornH
Hvis man vælger Hjem i menuen og scroller nedad, står der om 4K indhold hvis det virker?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Man får 4K med Premium abonnement, men naturligvis kun på de film/serier der er i 4K, det er dog ikke så høj en bitrate der bruges, så forskellen mellem HD og 4K er ikke så stor.
Af JornH
Eller vælge Serier og se den nye Sjakalen den sendes i 4K… kan bare ikke ses nogle steder på mit Smart 4K tv…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det skulle du kunne, så fremt at det har Showtime App'en.
Af lkodk
Der er ikke noget af det der vises i 4K på mit ATV. Der er ingen labels, og afspiller HUD bekræfter at det kun er Full HD
Her fra Sjakalen
IMG_4449.jpeg
IMG_4449.jpeg (2.54 MiB) Vist 395 gange
Jeg har prøvet af reinstallere app'en, og oprette ny profil uden held.
Af JornH
Har du prøvet at scrolle ned og finde hvor der står: se 4K indhold med et Premium abbo, kan det ikke findes har du ikke ret abbo eller må se det på et Smart 4K tv… jeg kender ikke til ATVs men mange klager over dem…
Af JornH
Loader jeg Appen på min Nokia medie boks står dem samme om 4K… kan ses med Premium abbo….
Af JornH
Men som jeg skriver, kan man se der står det sendes i 4K skal man bare tro på det, det kan ikke tjekkes nogen steder på tvet…
Brugeravatar
Af Radiomanden
TVet skulle gerne kort vise den opløsning som der modtages, det fås også frem ved tryk på Info knappen på Remoten. Det har du også fået at vide tidligere.
Af lkodk
JornH skrev: 07 dec 2024, 21:02 Har du prøvet at scrolle ned og finde hvor der står: se 4K indhold med et Premium abbo, kan det ikke findes har du ikke ret abbo eller må se det på et Smart 4K tv… jeg kender ikke til ATVs men mange klager over dem…
Som nævnt flere gange. Der står ikke 4K nogen steder i app'en eller på noget som helst af indholdet, og jeg har Premium abonnement.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Se det store billede i det link jeg postede 21:04, Zoom ind på det, så ses det tydeligt at der står 4K HDR, der er fra en ATV, det samme får jeg på min Google TV.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 47