Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bam
ok jeg er ikke håndværker. men smart hvis ophæng kunne justeres i vatter efter man har skruet det fast i væggen hvis man har boret nogle mm forkert.

jeg havde nær købt 75pml9008 for nogle måneder siden. Nu er pml9009 så kommet, men med den anden fod :-) utroligt sådan noget skal ændres. Så lav det da så vi selv kan vælge hvad vi vil have på. pml9008 var vidst lidt tvivlsomt billede så jeg ikke turde. Det var lidt et sats om man fik et ok panel.

Måske jeg lever med den der høje skæve fod på pus8949 når den kommer på tilbud igen. Sjovt at sætte prisen op i 20.000 igen efter den har været nede i 9000. Den er ikke mere værd.
Brugeravatar
Af Radiomanden
bam skrev: 07 dec 2024, 18:18 ok jeg er ikke håndværker. men smart hvis ophæng kunne justeres i vatter efter man har skruet det fast i væggen hvis man har boret nogle mm forkert.
Det er ikke besværligt når det gøres rigtigt. Det er en simpel ting.
Af henrik.yde
Arrogant ?? Der er faktisk en del der forsøger at hjælpe dig her i tråden. Priserne er selvfølgelig sat op igen efter næste 2 uger med black week/friday. Så det er der ikke noget underligt i.
Brugeravatar
Af Radiomanden
bam skrev: 07 dec 2024, 18:42 Arrogant kommentar. Hvad er du ikke god til ? Computer måske? Det er også simpelt.
At få 2 huller eller flere til at være hvor de skal er nemt, det er der værktøj til.
Man bruger ophænget til at markere hvor hullerne skal være.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ingen er perfekt, men opsætning af et ophæng til et TV eller en hylde er meget nemt, og nej at man ikke er håndværker et underordnet.
Af bam
Radiomanden skrev: 07 dec 2024, 20:00 Ingen er perfekt, men opsætning af et ophæng til et TV eller en hylde er meget nemt, og nej at man ikke er håndværker et underordnet.
Det er også nemt at være høflig ovefor andre og ikke nedgøre andre. Det kan du så ikke finde ud af!
Af bam
ja jeg gider ikke spørge herinde mere. Det er kun det bedste der dur og hvis man ikke selv kan sætte et tv op er man for dum. Måske jeg bare køber det Thomson 75" til 5444 og griner af at I bruger 20.000 på et tv. man kan også få en ok billig bil som kan køre. Jeg skrev endda at 60 hz er fint nok. Ikke de vilde krav udover ambilight som jeg kan få via en boks. Ha en god aften.
Af bam
Radiomanden skrev: 07 dec 2024, 19:09
bam skrev: 07 dec 2024, 18:42 Arrogant kommentar. Hvad er du ikke god til ? Computer måske? Det er også simpelt.
At få 2 huller eller flere til at være hvor de skal er nemt, det er der værktøj til.
Man bruger ophænget til at markere hvor hullerne skal være.
Jeg kan så ikke lige se hvordan jeg finder ud af hvor højt beslaget skal sidde for at tv hænger ca. 10 cm over tv bordet.
Så nej det kan jeg SKU ikke finde ud af. Det er ikke en simpel ting :-)
Desuden har jeg før boret forkert. Så smutter boremaskinen lige et par mm forkert og så bliver det skævt. Ikke spor simpelt.
Men godt du synes det fister handyman ;-)
Brugeravatar
Af Radiomanden
Man måler på beslag og TV og laver lidt udregning
Af bam
netsat skrev: 07 dec 2024, 22:02 #0
Haha, du er for vild..
Du skal være glad for, at nogle gider bruge tid på dit vrøvl.
Hvem har ringet dig op. Du havde ikke noget brugbart svar, så bare luk!