Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flemming Larsen
Så kom der lidt opdateringer.
Et par større titler i mellem.

The Terminator: Vision & Atmos
Rocky 5: Vision
Tommy Boy: Vision
Blazing Saddles: Vision & Atmos
North By Northwest: Vision & Atmos
Beetlejuice Beetlejuice: Vision & Atmos
Longlegs: 4K HDR10+
Borderlands: Vision

Kommende
Vogter: 4K & Atmos
Senest rettet af Flemming Larsen 20 nov 2024, 11:46, rettet i alt 2 gange.
Af Flemming Larsen
North By Northwest: Vision & Atmos Er så en ny udgave, hvor de ikke har Danske tekster på.🤬 Det er sgu da for langt ude, når de har teksterne.
Af Flemming Larsen
Flemming Larsen skrev: 20 nov 2024, 11:37 North By Northwest: Vision & Atmos Er så en ny udgave, hvor de ikke har Danske tekster på. :( Det er sgu da for langt ude, når de har teksterne.
Min gamle udgave af denne film er så blevet opgraderet nu, så den er i Vision og Atmos. Dejligt. :)
Af JornH
Kan man se de film på Apple+? jeg fandt kun en henvisning til Skyshowtime, men det var vist under Apple TV, men kunne ikke finde noget i 4K…
Af Flemming Larsen
Rasmus Larsen skrev: 03 dec 2024, 13:31
Pelle skrev: 03 dec 2024, 07:45 Så fik vi sørme Galaxy Quest i 4K. OG med danske undertekster 😍
Er den med HDR10, Dolby Vision eller Dolby Atmos hos dig? Det er svært at afgøre i Apple TV appen fordi den også ligger hos SkyShowtime.
Den er med Vision og Atmos. Prøvede lige at købe den. Kender den ikke, men kan jo få pengene tilbage, hvis det er noget crap.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
JornH skrev: 03 dec 2024, 15:27 Kan man se de film på Apple+? jeg fandt kun en henvisning til Skyshowtime, men det var vist under Apple TV, men kunne ikke finde noget i 4K…
Du kan købe/leje film enkeltvis i Apple TV appen.

Apple TV+ er en abonnementstjeneste i stil med Netflix. Der er dog ikke mange film på. Apple TV+ har kun indhold, som Apple producerer.

Med andre ord er Apple TV appen en kombination af leje/købefilm og TV+ abonnement (og flere ting). Man vælger selv hvor meget eller lidt man vil have med.
Af Bjur
Desværre er det slut med meget billige filmkøb i Tyrkiet. De satte priserne op 11 gange før prisen for et par uger siden:(
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 86