Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg kunne godt tænke mig at høre Flatpanels syn på årets event. Har der i år været bedre tilbud, større udvalg og nye tv på i forhold til de sidste par år. Kan det betale sig at vente på netop denne uge/dag eller har der tidligere på året været bedre/samme priser og udvalg.

Et andet punkt jeg vil bringe frem er, om det ville være muligt, at tilbudsjagten også kunne komme til, at omfatte andre lande eksv. Sverige og Tyskland. Det er trods alt ikke særlig vanskelig, at få leveret fra udlandet her i 2024

Jeg undskylder på forhånd min tegnsætning m.m.
Jeg købte mit 77 tommer LG G4 i forbindelse med Powers åbning i Odense, og det var samme pris under Black Friday
Panasonic 65 tommer Z95A blev solgt i England for 22500 og i Danmark for 28000 .
Det er forskellen i diverse afgifter der gør det billigere derovre.
Har lige tjekket med dags aktuel kurs, på 8,98. og oprindelig pris på Panasonic Z95A 65 tommer er 3899 £ var sat ned til 2599 £.
Det giver en oprindelig pris på 35042kr og tilbuds pris på 23359 kr.
https://www.whathifi.com/features/if-yo ... ack-friday

så oprindelig pris er altså højere end den danske pris på 33000
Det var da godt nok en kraftig nedsættelse på over 11.500
kimklarup skrev: 3. dec 2024, 00:04 Jeg kunne godt tænke mig at høre Flatpanels syn på årets event. Har der i år været bedre tilbud, større udvalg og nye tv på i forhold til de sidste par år. Kan det betale sig at vente på netop denne uge/dag eller har der tidligere på året været bedre/samme priser og udvalg.

Et andet punkt jeg vil bringe frem er, om det ville være muligt, at tilbudsjagten også kunne komme til, at omfatte andre lande eksv. Sverige og Tyskland. Det er trods alt ikke særlig vanskelig, at få leveret fra udlandet her i 2024

Jeg undskylder på forhånd min tegnsætning m.m.
Jeg synes, at der var gode tilbud på særligt OLED TV. Det er et tema på Black Friday, synes jeg, altså at besparelserne ligger på high-end modellerne. Jeg synes godt det kan betale sig at vente til Black Friday, hvis man står og skal købe ny TV-skærm i den periode. Dog ser vi stadig de allerlaveste priser i foråret/sommeren, når sidste års modeller skal sælges ud. Ulempen er så, at det er sværere at planlægge, da det kun er enkelte modeller, der kommer på tilbud af gangen. På Black Friday er det jo typisk det hele samlet på én gang, men det er så de nyere modeller, der kommer på tilbud.

Jeg tror det bliver en for omfattende opgave også at medtage tilbud fra Tyskland og Sverige. Forummet er dog åbent for gode tips og debat om hvad der sker over grænserne :)