Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Min tumpede datter har fået smidt sin iPhone 16 Plus på brosten, så bagskærmen er gået kaput. Jeg ville så høre, om der er nogen, som ved, om vi kan tage til Apple Store i Malmø og få den lavet på stedet? Jeg stoler ikke rigtig på alle de små steder, der ligger rundt omkring her i landet. <B
Xlander skrev: 30 nov 2024, 16:22 Jeg rep selv iPhone til hverdag,så går da ud fra at apple store kan.Men det er ikke noget der lige tager 5 minutter så hvis i er bare på en kort tur vil jeg vente til i kommer hjem til danmark.
Vi er i Danmark. Men hvis de gør det mens man venter, så tager vi gerne en tur derover. Og får en tur ud af det samtidigt. Vil gerne være 100% sikker på at det er en Apple original skærm.
Mon ikke at når de er autoriserede, at de ligeledes kan via den autorisation skifte en skærm.? Det kan da ikke være meningen at tage til udlandet for at få fixet en telefon.
Nå, men det bliver sådan, at jeg ringer til Stayonline på mandag, og hører om de kan lave det imens jeg går en tur rundt i København. De skulle efter sigende have eget værksted, og arbejder sammen med Apple. Ellers må jeg finde en, som kan ringe til Sverige, som måske forstår bedre Svensk og hører bedre end mig. Tak for jeres svar.
Nu kan jeg se at du har fundet på noget og jeg ved ikke hvordan, men bare til en anden gang.
I kan fra Apples hjemmeside support med Jeres applekonto oprette en rep. sag hvor du kan booke dag, tid og pris imellem Apples samarbejdsvæksteder i Danmark
Jeg ved ikke hvad din logik har været med at tage til Sverige men du behøver ikke at tage til Sverige for at være sikker på at der bliver brugt originale dele. Det er selvfølgelig en god hyggelig tur, men hvis du efterfølgende skal lave en reklamation på deres arbejde, skal du jo måske til Sverige igen. Jeg er nemlig ikke sikker på om man kan vælge et andet Apple samarbejdsværksted til at udføre reklamation på en rep. sag.
Det kan endda være at du måske kan vælge malmø som værksted fra apples supportside, hvis du absolut vil til Sverige :).
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 01 dec 2024, 07:36 Nu kan jeg se at du har fundet på noget og jeg ved ikke hvordan, men bare til en anden gang.
I kan fra Apples hjemmeside support med Jeres applekonto oprette en rep. sag hvor du kan booke dag, tid og pris imellem Apples samarbejdsvæksteder i Danmark
Jeg ved ikke hvad din logik har været med at tage til Sverige men du behøver ikke at tage til Sverige for at være sikker på at der bliver brugt originale dele. Det er selvfølgelig en god hyggelig tur, men hvis du efterfølgende skal lave en reklamation på deres arbejde, skal du jo måske til Sverige igen. Jeg er nemlig ikke sikker på om man kan vælge et andet Apple samarbejdsværksted til at udføre reklamation på en rep. sag.
Det kan endda være at du måske kan vælge malmø som værksted fra apples supportside, hvis du absolut vil til Sverige :).
Vi ville jo helst til Sverige, hvis den kunne skiftes samme dag. Jeg kan kun vælge Sverige, hvis jeg ændrer land. For et år siden, kunne der godt vælges over på den anden side.

Jeg har desværre ikke, kunnet finde nogen pris gennem Apple support.
fjernseer skrev: 02 dec 2024, 14:59
Flemming Larsen skrev: 01 dec 2024, 13:06 Jeg har desværre ikke, kunnet finde nogen pris gennem Apple support.
Ifølge siden reparation og service af iPhone (se beregneren under “Få et overslag”) er den anslåede pris 1749,- for nyt bagsideglas på en iPhone 16 Plus, men hvis du har AppleCare+ er prisen 199,-
Det var da til at overse. Hun var desværre for nærig til at få AppleCare+. Det bliver hun så tvunget til næste gang. ;)