Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja jeg er ret rystet jeg tænkte forleden at flatpanels har hjulpet mig og mange i mange år jeg smutter lige ind og giver dem 5stjerner på trustpilot det blevet slettet og har snakket med dem de vil ikke give mig svar på hvoffor jeg kan sgu ikke lige se mig ud af hvad de får ud af det
Den side er der jo ofte skrevet om at den ikke er til at stole på, det er en untrust pilot. Bliver ofte bedt om at skrive på den ved nethandel og ligeledes Post Nord, men gør det aldrig.
Det er da ikke brilliant uden, men det er da læseligt. Har set længere tekst uden, det var ikke til at læse.
Der lå engang en en lille pulje anmeldelser af Flatpanels på Trustpilot men de handlede om nogle produkter (TV-skærme så vidt jeg husker), som forbrugere havde købt. Jeg tror det vedrørte en lukket forhandler, der blev forvekslet med Flatpanels.dk. Trustpilot slettede disse anmeldelser. Jeg har ikke været i kontakt med dem.

Handler Trustpilot som udgangspunkt ikke kun om forhandlere og producenter?
Hvorfor er det ikke OK? Ingen skriver perfekt ude på indernettet, men det kan altså også blive for svært at læse, til at det er noget man gider bøvle med. Det er ikke de andre brugeres opgave at tyde nærmest utydelige indlæg; det er brugeren der gerne vil spørge eller svare på noget, der så vidt muligt skal gøre indlægget letlæseligt.
Senest rettet af Naiera 2. dec 2024, 15:47, rettet i alt 1 gang.
Naiera skrev: 2. dec 2024, 14:42 Hvorfor er det ikke OK? Ingen skriver perfekt ude på indernettet, men det kan altså også blive for svært at læse, til at det er noget man gider bøvle med. Det er ikke de andre brugeres opgave at tyde nærmest utydelige indlæg; det er brugeren der gerne vil spørge eller svare på noget, der så vidt muligt skal gøre indlægget så letlæseligt som det er muligt.
Så ordblinde og andre der har svært ved det sproglige skal bare afholde sig fra at bruge forummet?

Ja der mangler tegnsætning, men indlægget er forståeligt.

Vis hensyn.
Hanga skrev: 2. dec 2024, 14:53 Så ordblinde og andre der har svært ved det sproglige skal bare afholde sig fra at bruge forummet?
Ordblinde må prøve lidt mere end andre. Som i alle andre forbindelser, når de skal skrive noget.

Ordblinde udgør højest 7% af befolkningen i Danmark, men det virker sgu ofte som om at det er langt flere, hvis man kigger på diverse danske fora...
purtsak skrev: 2. dec 2024, 14:56 ... ber i os folk uden ben om at løbe ? 🤦
Selvsagt en elendig sammenligning. Du har fingre, øjne, tastatur, osv., og kan tydeligvis bruge dem alle.