Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Knap så praktisk måske, og skal det bruge sammen med et lydsystem, så duer det ikke.
Af madsl
LarsCJ skrev: 27 nov 2024, 16:43 Hvis du køber et plissegardin af den type, man kan trække både op og ned, så kan du bare trække det op bag TV'et permanent (du kan jo alligevel ikke se ud, når der står et TV i vejen) og længere op, når du vil trække helt for.
Jo lysere, jo bedre reflektion - og som Henrik Yde skriver, jo tættere på gardinet jo bedre.
Ellers et godt bud, men TV'et skal stå næsten midtfor 2 vinduer på ca. 175*175cm, så det er ikke bare et gardin på standardmål (og dermed nok en forholdsvis dyr løsning).

Dog har jeg et par katte, som ellers nok ville elske at få lov til at flå i sådan et plissegardin. 😄

Hvis jeg ender med at købe et Philips TV, så må jeg bare indstille mig på, at jeg som udgangspunkt nok ikke vil få så meget glæde af Ambilight.
Er der så et behov for et Philips TV.?
Af madsl
Radiomanden skrev: 27 nov 2024, 19:45 Er der så et behov for et Philips TV.?
Nej.
Som allerede nævnt, er Ambilight ikke den primære årsag til, at det lige er et par Philips-TV jeg overvejer.
Jeg er på ingen måde måde ekspert i TV, og til mit behov er TV i den prisklasse nok i virkeligheden overkill, men skal det være, så skal det være... 😉
Som jeg ser det, så er Philips det mærke hvor man pt. får mest OLED-TV for pengene.