Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Jeg har Premium abonnement, men der er ikke HDR, har den nye Google Streamer, den understøtter alt HDR, det gør TVet ligeledes.
Som det jo ses på billedet tidligere i tråden, så er der HDR, det skal bare fremtvinges manuelt, som det også fremgår af teksten, Det skulle jo skifte automatisk.
Af CSP
Nej du er galt på den - før fremgik det på menuen for filmen/serien om den er tilgængelig i 4K/HDR - det gør den ikke længere hos mig. Og det er tydeligt på f.eks. Yellowstone at den ikke længere vises i 4K.
Det med match dynamisk område, er noget helt andet og en anden problematik som de heller ikke har styr på.

Lad os nu lige holde den til om 4K/HDR er forsvundet eller ej, tak.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Går jeg ind på f.eks Star Trek Strange New Worlds, så står den med 4K HDR.
Af CSP
Ok tak, så er det måske rigtigt den melding jeg har fået.
Kan nu også se det her:
https://www.skyshowtime.com/dk/help/art ... ed-devices

Apple Tv 4K første generation er ikke understøttet hvilket jeg synes er helt vildt!
Har ikke hørt fra Apple at der skulle være forskel på understøttelse af apps mellem generationerne!
Og det virker jo for pokker for en uge siden, øv hvor latterligt!
Brugeravatar
Af Radiomanden
Har aldrig virket her.
Af CSP
Ja ok, det virkede perfekt for en uge siden med 4K og HDR (minus automatisk skifte).
Så ved ikke hvad der er sket.
Det mest sindsyge er at det virker på mit gamle LG Oled i soveværelset fra 2017 på dens indbyggede app!
Det giver ingen mening at det lige pludseligt ikke er understøttet på Apple 4K (1 gen).
Den problematik står Skyshowtime alene med…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Tekster er der på, når jeg ellers bruger dem.

Google Streamer er så ny at den er der nok ikke tænkt på eller testet.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Følgende Mail er lige modtaget fra SKY Showtime.

Hej!

Ref: 01248358

Tak for din henvendelse til SkyShowtime kundesupport.
Vi beklager den ulejlighed, der er forårsaget af den manglende mulighed for at bruge HDR-funktionen. På SkyShowtime bestræber vi os på at levere den bedst mulige løsning til vores kunder og er her for at hjælpe dig.

Desværre er HDR-funktionen i øjeblikket ikke tilgængelig på SkyShowtime. På nuværende tidspunkt understøtter vi kun 4K UHD-indhold i Premium-abonnementet. Vores understøttede videoopløsninger spænder fra 512x288 px til 1920x1080 px, og i øjeblikket har vi ikke mulighed for at skifte billedfrekvens. Vi vil dog dele din feedback med vores team, da vi hele tiden arbejder på at forbedre vores tjenester. Dit input er værdifuldt for os og hjælper os med at forbedre vores tilbud til alle brugere.

Hvis du støder på problemer, mens du streamer 4K UHD-indhold på din enhed, bedes du svare på denne e-mail, så hjælper vi dig videre.

Jeg kan ikke komme videre med det, er der andre der gider bombardere dem med Mails så vil det være super godt.
Af JornH
Husk the Jackal kommer den 6. December første gang, det er nok noget det samme som i 1993 eller hvornår det var, så må vi se om det bliver i 4K med HDR… eller hvad…

Man kan stadigvæk se første film på Blockbuster…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Den har sikkert noget fra den gang, men det er jo en helt ny serie.
https://www.imdb.com/title/tt24053860/
Så må vi jo se i hvilken kvalitet den kan kommer i, om om HDR problematikken bliver løst, Rasmus har lovet at "sparke" til deres PR afdeling for en afklaring.
Af JornH
Ja, jeg så det, fik lige set en anden film færdig, og søgte efter Carlos (en terrorist) men husk The Jackel lejemorderen er en anden, ikke Carlos…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Meget skuffende svar er kommet fra SKY Showtime.

Hej!

Ref: 01273273

Tak for dit svar.

Desværre understøtter HDR-funktionen i øjeblikket ikke på Google TV, og vi beklager virkelig de problemer, du har haft. Vi vil dog dele din feedback med vores team, da vi hele tiden arbejder på at forbedre vores tjenester. Dette input er værdifuldt for os og hjælper os med at forbedre vores tilbud til alle brugere.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du får problemer i fremtiden.

Tak,
George
Dit SkyShowtime Kundeservice-team
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 47