Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af C.O
Ønsker noget mere bund i lyden og har kigget på denne: subwoofer trådløs TAW8506/10 fra philips som jeg kan læse mig til kan suppler den indbygget soundbar i 909 via DST Play-fi.
Nogen der kan anbefale denne?
Eller anden trådløs suboofer som kan connecte med soundbar på philips oled 909 som kan anbefales?
Ønsker kun en subwoofer.
Brugeravatar
Af C.O
Hej Rasmus

Ja det er kun en trådløs da den skal stå et dumt sted hvis vi snakker kabel.
Du har lavet en test på den Philips jeg skriver om og ved du om den kan bruges?
Brugeravatar
Af Radiomanden
I billed menuen skulle der gerne være en gendan indstillinger funktion.
Brugeravatar
Af C.O
ja den nul-stiller div farver og lys 2-hvidpunktjusteringer, men syntes ikke den slåer/fra og til på fx automatisk fimbilledtyper og optimering af lysniveau. Det er bla disse indstillinger jeg lige vil prøve at have tilbage fra ny!
Så det jeg vil vide er hvis jeg bruger denne fuktion om tv-et så gendanner så det bliver som da jeg startede det op fra ny?
Brugeravatar
Af Radiomanden
En total gendannelse sletter alt, også kanaler. Det er jo et større arbejde at opsætte alt på ny, nok især billede.
Brugeravatar
Af C.O
Ja det er jeg klar over, det sletter kun de kanaler samt indstillinger jeg har lavet
men så burde tv-et også starte op med samtlige indstillingerne som fra ny, ikk
Brugeravatar
Af Radiomanden
Nulstilling af Philips TV.

Tryk på knappen HOME, og vælg derefter [Indstillinger] — [Enhedspræferencer] — [Gendan] — [Nulstilling af fabriksdata]. Vælg [Slet alt]. Hvis der er indstillet en pinkode for TV'et, så skal du indtaste den, når du vælger [Slet alt].
Af henrik.yde
C.O skrev: 25 nov 2024, 16:47 Ja det er jeg klar over, det sletter kun de kanaler samt indstillinger jeg har lavet
men så burde tv-et også starte op med samtlige indstillingerne som fra ny, ikk
Du kan sagtens lave en nulstilling der kun sletter billedindstillinger og TV kanaler + Ambilight indstillinger. Jeg har samme software/OS på mit Philips 809.
Senest rettet af henrik.yde 25 nov 2024, 17:16, rettet i alt 1 gang.