Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Siden MAX overtog Discovery+ er der manglende indhold. F.eks. er min yndlingsserie Salvage Hunters hvor de på D+ havde til og med sæson 18 episode 9. Men på MAX er der kun til og med 18x07 og der er ikke nye afsnit siden trods der var op til 18x15 og nu er der tre afsnit af sæson 19 også de ikke har. Super skod.

Og i går aftes så jeg noget af første afsnit af sæson 15 af Gold Rush. Men i dag er hele sæson 15 så fjernet igen! Brokkede mig på deres Facebook og fik svar, at det var en fejl den var der og den først udgives sidst i november. Super øv man er nødsaget til at søge andre steder at finde serierne så. ;;)
Ja, min D+ er nu lukket, desværre mangler der meget derfra på Max. Men serier ser jeg ikke…
Der er jo det der hedder rettigheder, så det er nok det der er årsagen.
Jeg fik kun Max fordi de viser tennis og speedway, og nu er de ene om at vise det… men dårligt at skrive man bare kan få Max da ikke alt er flyttet med derover…
Det siges det meste indhold fra D+ følger med over på Max når D+ lukkes, men nok ikke alt indhold…
Men hjælper ikke endnu mig, hvor D+ er lukkket uden indholdet er ført over, det sker nok først den 9. December…
Er der andres D+ som er blevet lukket? Får i en besked om at noget flyttes med over?

De skriver nok til mig på en mail adresse der ikke mere virker…