Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

OK jeg har valgt at vinke farvel til idéen om at købe et Pana TH-PZ85E og vil istedet have et LCD.

Hvis jeg lige skal nævne et par årsager så er de her:

Jeg kommer til at benytte TV-et som reservemonitor for min PC RIGTIG MEGET. Jeg tør simpelthen ikke at bruge et plasma til dette formål. Hvis jeg sidder og surfer i 7 timer i streg er der så ikke en kæmpe chance for at jeg risikerer burn-in med de statiske elementer såsom start-bjælken i windows o.lign.?

Jeg ser stortset aldrig fjernsyn andet end nyhederne. De dokumentar programmer jeg vil se henter jeg på nettet.

Derudover vil det hovedsageligt blive brugt til min PS3/Xbox.

Når det er ude af verden, hvilket 40"-46"LCD til omkring 9-12000 kan I så anbefale? Kan ikke finde hoved og hale i alle de modeller Sony eksempelvis tilbyder.

Jeg ved at plasma giver et rigtig godt billede til film men jeg kan altså godt leve med billedet fra et LCD tv.
Brugeravatar
Af Andromedia
Samsung LE40F87 synes jeg er et af de lækreste LCD TV i den pris klasse.
Af achilles
HamsterDK skrev:skal lige siges at jeg går med overvejelser om dette Sony KDL-40W4000 http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=444554
Tror at det er et rigtig godt TV og overvejede det selv, men har i stedet lige købt et Samsung LE46M87 til ca. samme pris.
Dels pga skærmstørrelsen (pæn forskel på 40 og 46") + at jeg bedre kan li' Samsungs design.
Af theoneand
Jeg ville vente 2-3 uger og købe en samsung A6 serie i 40"

tvet er bedre end F8 serien.

Total i orden TV, med et flot og anderledes design.

den har jeg bestilt

mvh Thomas