Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MartinKlintHald
Sidste forsøg på at nå ind til dig. Discovery+, HER I LANDET, tilbød bla Food Network og Travel Chanel som en del af deres live kanaler. Disse flyttes ikke over til Max, HER I LANDET.

Ergo er indholder, PÅ LIVE DELEN, ikke det samme på de to tjenester.
Af JornH
Jeg tror D+ kører herhjemme med de samme kanaler som i udlandet, derfor har de den Food og Travel og mindst en mere jeg ikke husker… den ene har også CNN, men det er vist Max..
Brugeravatar
Af MartinKlintHald
JornH skrev: 19 nov 2024, 15:29 Jeg tror D+ kører herhjemme med de samme kanaler som i udlandet, derfor har de den Food og Travel og mindst en mere jeg ikke husker… den ene har også CNN, men det er vist Max..
Præcis, Max har ihvertfald haft CNN under det amerikanske valg, ved ikke om de fortsætter med den. Men ærgeligt at sammenlægningen har fjernet live kanaler, omend det er niche kanaler....
Af JornH
Jeg testede lige hvilke kanaler de har nu og CNN var der stadig hos Max.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Den kanal har vist heller ikke meget med sit navn at gøre,
Senest rettet af Radiomanden 19 nov 2024, 16:27, rettet i alt 1 gang.
Af JornH
Btw, jeg oplyste min nye kort til Apple, men idet mindste har jeg ikke endnu betalt noget… men det kommer nok…

Jeg måtte have mit gl. kort lukket fordi jeg testede DKDigital tv om det virker, men hørte aldrig fra dem…
Af JornH
Nu har @Rasmus Larsen skrevet om at D+ lukker og udvalgt indhold rykkes med over til Max, men vides det hvilken indhold der IKKE kan ses på Max, fra den 9. december? Hvis da noget…
Af JornH
Tak, nu ser jeg kun sport på Discovery+ , så ved slet ikke hvilke film og serier de har…nu…
Af JornH
Mit Discovery+ er nu allerede lukket, kunne se en info skærm om det da jeg ville se tennis.
Men igår fik jeg Max igen, som sagt.
De ekstra kanaler der kunne ses på D+ som der blev spurgt til er så væk…den Food, Travel m.m.
Af JornH
Btw, nu har jeg ikke læst den mail jeg evt. har fået, men heller ikke læst godt de news der er ude, men
D+ lukker nok når der efter den 6. November skal betales igen , men senest den 9. December…

Edited: Jeg har ikke modtaget nogen infos på email, de må have sendt til min gamle adresse jeg ikke mere kan bruge…
Senest rettet af JornH 20 nov 2024, 12:57, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Når der skulle være betalt igen seneste 6. November, og du ikke har fået opkrævning, så er der jo nok lukket, er der betalt,, så får du næppe en opkrævning 6 December når der lukkes 3 dage senere.
Af JornH
De den 6. November står i de nyt der er udsendt, jeg mener jeg plejer at betale omkring den første i månederne,
Det var et tilfælde jeg engang så jeg stadig betalte for D+, havde kun brugt Max, og før Eurosport Player…
Af Stein
Jeg fatter nada..............
Jeg kan ikke se live kanaler på Max og nu er Discovery helt lukket.....
Så kan man ikke se live kanaler eller hvad.......

Stein