Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stein
Jeg har prøvet at finde et svar på nettet og skrive til Discovery+ ......
Jeg har pt både Discovery+ og Max .
Når nu Discovery+ lukker , bliver alle kanaler flyttet over eller hvad sker der?

Stein
Af JornH
Nej nok ikke, man skal have Max premium
Brugeravatar
Af Radiomanden
MAX har jo alt indholdet fra Discovery. https://play.max.com/
Af JornH
Har man den billigeste Max pakke haves ikke alle tv kanaler..
Brugeravatar
Af Radiomanden
Klart nok, der fås jo kun hvad der betales for.
Af JornH
Jeg fik lige adgang til Max igen, det stoppede med at virke da jeg fik et nyt Kreditkort og ikke ville oplyse om det nye til Apple…
Af JornH
Ja, men han spurgte til kanaler, de er med på D+ hvor jeg betaler kun 99 kr pr. måned, man må betale mere på Max.
Af JornH
Max har vist kun de såkaldte alm. Discovery kanaler, jeg tvivler på der kommer flere med…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Kanalen er den del af WB Discovery.
Food Network er en amerikansk basiskabelkanal ejet af Television Food Network, G.P., et joint venture og et generelt partnerskab mellem Warner Bros. Discovery Networks og Nexstar Media Group.
Om den udbydes i Norden ser det så ikke ud til.
Food Network har en Kanal på You Tube.
Brugeravatar
Af MartinKlintHald
Pointen er ikke hvem, eller hvad der udbyder den, men at den var en del af Discovery+, og ikke er en del af Max, ergo kommer alt live indhold ikke med over på Max, hvilket er hvad der blev spurgt om.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der skulle være det der tilbydes her i landet.
Af JornH
Feks. Travel er heller ikke med hos Max… men vi må jo vente og se om der kommer flere nye på Max.