Redaktører: AndreasL, Moderatorer

At det er ret svingende hvor meget yousee medarbejdere er inde i alle sager er jeg 100 % enig i. Nu er disse web rettelser startet med udrulning i går. Jeg stoler selvfølgelig på at det rå link bliver bliver lagt helt ned. Web opdateringen er jo ikke slut. Jeg har ingen grund til at tro at medarbejderen bevidst skulle lyve for mig. Da denne opdatering er helt ny er det selvfølgelig naturligt at stole på medarbejderen.
Senest rettet af Samsungcf800 15 nov 2024, 15:47, rettet i alt 1 gang.
Bortset fra den før nævnte side kan jeg ikke se det er nogen problemer med sider fra YS, har stadig en del sider liggende som genveje, da de ofte blev brugt på YS forummet, og de er tilgængelige.
NU virker yousee.dk på 3 uafhægige browsere uden at jeg har gjort noget. Så jeg tror at vi må vente og se om der kommer flere overraskelser. Konklutionen herfra er : tag den med ro og vent nogen dage (mht yousee.dk linket). Linket til yousee tv er vi vist alle enige om at det skal ændres for at virke for alle / kunne det være ? :
https://play.yousee.dk/tv-guide
Samsungcf800 skrev: 15 nov 2024, 15:23 At det er ret svingende hvor meget yousee medarbejdere er inde i alle sager er jeg 100 % enig i. Nu er disse web rettelser startet med udrulning i går. Jeg stoler selvfølgelig på at det rå link bliver bliver lagt helt ned. Web opdateringen er jo ikke slut.
Den er for alle andre slet ikke startet.
Samsungcf800 skrev: 15 nov 2024, 16:15 " YouSee linker endda selv til https://yousee.dk på selve hjemmesiden." det sagde jeg skam også til yousee manden. Svaret var "at yousee arbejder på højtryk" og at at webadressen skal pege direkte mod det man søger. Derfor skal yousee.dk udgå som rå link.
Og hvis man ikke ved, hvad man søger, men bare vil se, hvad de tilbyder?

Jeg er overbevist om, at I har talt forbi hinanden.

Kan det tænkes, at de forsøger at få links i en Google-søgning til at pege på rette sted på deres hjemmeside, i stedet for at pege på forsiden?
Man har da længe kunne søge på en bestemt ting som f.eks YS 4000, så er der diverse links til det.
Egentlig er der vel ikke rigtig noget at diskutere. Hvis yousee.dk lukkes som rå link så vil det jo ske i nær fremtid, pt virker det hos mig. Hvis medarbejderen har talt mig efter munden så vil linket virke. Jeg synes diskussionen kører meget på at have ret og til hvilken nytte er det ? Ellers er læren vel netop at visse yousee medarbejdere MÅSKE fristes til at tale een efter munden. Konflikten var jo at påfaldende mange havde ringet til yousee og at ventetiden blev afviklet påfaldende hurtigt. Jeg ønskede et brugbart svar hvor medarbejderen måske kun var ude på at afslutte samtalen hurtigst muligt. Jeg spurgte også hvorfor drift information sagde at alt var ok. Intet brugbart svar. Det er helt evident at yousee ikke ikke mestrer info særlig godt. Nu ender det vel med at resultatet er : En storm i et glas vand.