Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af jacobGraae
Hej. Jeg har et 50 tommer Samsung.
Det har fungeret fint, men virker pludselig ikke mere. Samsung/Elgiganten kan ikke umiddelbart se hvad det er. Ellers i fin stand. Fjernbetjening medfølger.
Så er det jo ikke meget værd, hvis ikke fejlen kan findes, så er det måske kun noget værd som reservedele. Denne bruger Monrad opkøber defekte TVer til brug for reservedele/ e.v.t reparation, der kan sende den PM til ham på hans profil. memberlist.php?mode=viewprofile&u=34698
jacobGraae skrev: 08 nov 2024, 10:22 Hej. Jeg har et 50 tommer Samsung.
Det har fungeret fint, men virker pludselig ikke mere. Samsung/Elgiganten kan ikke umiddelbart se hvad det er. Ellers i fin stand. Fjernbetjening medfølger.
Nu oplyser du ikke noget konkret vedr. modelnr. osv, så det kan være lidt svært at hjælpe. Men mange TV af mærket Samsung har haft problemer med strømforsyningen der går i stykker.
Brugeravatar
Af KimKaos
Mit KS7005 virkede perfekt i ca. 8 år lige indtil en flyttemand smed det ubeskyttet om på ryggen og fik presset skærmen ind - så gamle Samsung er ret sejlivet og der skal vold til at stoppe det med at virke
De erstattede det vel.?