Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af storzebra
:p !!! Bare spring dette indlæg over og gå til det nedenunder !!! :p

Det er nok den mest simple request jeg nogensinde har bedt om, men også meget nyttig for mig.

Det drejer sig om Sony KDL-40W3000:

Jeg vil bare gerne høre erfaringer, oplevelse og kvalitet både til TV, DVD og Gaming. Jeg skal bruge den til Ps3 og der kan man jo smide en blueray skive på oveni.

Så jeg vil bare gerne høre jeres mening og oplevelser og jeg har budget på ca. 12000 og om der er noget andet jeg skal skue efter, men jeg er helt forelsket i dette. :p :) 8)

Mvh Frederik.
Senest rettet af storzebra 29 apr 2008, 13:50, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af storzebra
Nu har jeg så læst inde på et forum det er det største fejlkøb rigtig mange har gjort, så jeg ligger det tv helt til siden !!

Så nu står jeg fuldstænd på barbund og må starte min søgen forfra.

- Jeg har budget på 12000kr som sagt.
- 40-42" er rigeligt til min stue og mit behov.
- Gerne 3 x HDMI -
- Godt til mørke hvor det hele ikke bare bliver smeltet sammen.
- Veleget til HD og Ps3

Så jeg håber i kan give mig en hånd og et skub i den rigtige retning.

På forhånd tak.
Af Zacho
Du burde nok gøre som så mange andre har fået anbefalet herinde og kigge på Panasonic's PX80 eller PZ85 serie. De er også at få til fornuftige penge. Der er masser af forhandlere som du bl.a. kan se på hifipriser.dk, så skal man bare gøre op om man ønsker DK model eller tyskemodeller uden den danske udvidet garanti som Panasonic kører med.. Der står en masse om dette i nogle af de andre forums herinde.
Brugeravatar
Af storzebra
Jeg har altid gerne ville holde mig til LCD - kan du ikke argumentere hvorfor du / i synes jeg skal vælge plasma ? - har læst lidt om det skulle være godt til fx. tv
Af NoNameDesigndk
storzebra skrev:Jeg har altid gerne ville holde mig til LCD - kan du ikke argumentere hvorfor du / i synes jeg skal vælge plasma ? - har læst lidt om det skulle være godt til fx. tv
Plasma giver et meget dybere billede som nogen vist kalder det, med andre ord, et meget bedre billede.. og plasma opfylder også dit krav om at mørke scener ikke skal smelte sammen.. i hvert fald så vidt jeg er informeret, da de har en rigtig sort i stedet for den der gråsorte som lcd kun kan lave.. (tror nok det er derfor ;) )