Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nogen der ved om Sportsdelen er den samme, om man vælger Discovery+ eller Max. Har tidligere brugt Discovery til Grand Slam i tennis, som har virket fint (bl.a. et plus med højdepunkter for udvalgte kampe). Troede egentligt at Discovery+ var historie, men kan umiddelbart stadig bruges selvstændigt.

Til de interesserede så spiller Clara Tauson kamp 3 i morgen nok ved 14-15 tiden.
ja det er det samme. Discovery + lukker i løbet af nogle måneder, gætter på efter OL
Det er ikke helt det samme.

Jeg havde HBOmax til halv pris altid. Det er nu ændret til Max Før Standard. Jeg har også Discovery+ en uge endnu, men er startet på Sport tillægget på Max i går, for at kunne sammenligne.

Overblikket over Roland Garros og Giro d’Italia er mere overskueligt på Max. Men jeg kan ikke finde de gratis udsendelser fra Discovery+ Radio Tour og Roland Garros optakt på Max.

Billedkvaliteten har fået et nøk opad på Max.
Jeg har lige fået TV 2 Play på min Nokia boks, men så jeg havde Discovery appen der, det virker OK endnu, så jeg må vel betale til det. Men hvor længe vil det virke mon D+?, jeg ved fra tennis fans ser stadigvæk Grand Slams der, de der har års abbo… virker som Max.
Det der er på D+ må vel være det samme som der er på MAX så alt fra D+ skulle være lagt over på MAX. D+ ophører vel også snart.?
Det var det der var spørgsmålet om nogen ved om D+ stopper?

Jeg ved fra en nu fyret Sports chef fra Discovery han sagde det snart ville stoppe, det var i sommers… jeg ved en der har abonnement året ud, hun siger det fortsætter nok mindst året ud, hun har ikke hørt andet, D+ trækker 99 kr. hver måned, det er som mig nok kunder der før havde Eurosport Player.
Men som Flat1000 sagde kan nye ikke købe D+.