Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lenasmil
Er det helt umuligt at finde et fornuftigt LCD-TV til en rimelig pris (max 12.000), som IKKE er sort eller mørkt ?

Kravene til TVet skal ca. svare til Samsung LE40F86BD, som kan fås til ca. 10.000 kr.

Jeg synes sølv er ret attraktivt, men er dog vildt forelsket i det hvide design (B

Håber inderligt, at der kommer forslag. På forhånd tak.
Af NoNameDesigndk
hvis du kan vente lidt, kan nogle af de "gamle" modeller måske falde endnu mere i pris, da bl.a. samsung, sony og pioneer kommer med nye fladskærme indenfor de næste to måneder eller sådan..
Af lenasmil
NoNameDesigndk skrev:hvis du kan vente lidt, kan nogle af de "gamle" modeller måske falde endnu mere i pris, da bl.a. samsung, sony og pioneer kommer med nye fladskærme indenfor de næste to måneder eller sådan..
Har du nogle gode forslag, så jeg evt. kan sætte prisagent på ?
Af NoNameDesigndk
lenasmil skrev:
TYBO skrev:Noget a la http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=391537
Jo tak TYBO, har godt set den, men er den ikke en klasse under.... ?
Den anden har Full HD og kører med 100 hertz O_O
men ifølge en del her inde, med 100 Hz som ikke virker, nærmere skader billedet.. i følge dem er det kun sony der har lavet 100Hz til LCD som virker.. hvis du vil have noget 100Hz fra samsung der virker, skal du op i de nye modeller som endnu ikke er kommet.. (kommer næste måned ca.) tjek den her nye samsung (måske for sort for dig):
http://www.samsung.com/uk/consumer/deta ... A656A1FXXU
fås også større eller mindre.. den kommer sikkert til at ligge lidt dyrre end F86'eren du selv nævner, så en smule over dit budget..
Af lenasmil
Nja... Noname - vist ikke helt det jeg søgte - den ER ret mørk ;)
Af NoNameDesigndk
lenasmil skrev:Nja... Noname - vist ikke helt det jeg søgte - den ER ret mørk ;)
Sådan efter hvad jeg kender til på markedet, får du svært ved at finde en hvid, eller anden end sort eller mørke farver, hvis du gerne vil have 100Hz.. tror kun det er de billigere modeller der findes i hvid og lign.. ret mig hvis jeg er helt galt på den .. ?

Mvh

Stephen
Af lenasmil
HVIS jeg så i det mindste kunne få Full HD..... har endnu ikke tjekket plasma, men mon ikke dét er det samme her.
Har det med de sorte eller meget mørke rammer, som jeg har det med sorte lædermøbler :(
Af Zacho
Bare vent og tag et kig på Sony KDL-40E4020 :-) Den ser så fin ud.
Brugeravatar
Af azrael
Jeg tror nu ikke, at den bliver *så* dyr igen. Det er jo ikke fordi den har særlige tekniske finesser. Om noget, så ville det være farven, der giver prisen et ryk opad, men vent nu og se.
Af NoNameDesigndk
lenasmil skrev:HVIS jeg så i det mindste kunne få Full HD..... har endnu ikke tjekket plasma, men mon ikke dét er det samme her.
Har det med de sorte eller meget mørke rammer, som jeg har det med sorte lædermøbler :(
er der en bestemt grund til du gerne vil have fuld HD ? hvad skal du bruge skærmen til, og hvor langt fra kommer du til at sidde.. ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Angående E4000 serie fra Sony: Den præsenteres på et pressemøde på mandag, hvor jeg også tror vi kan forvente lidt nærmere information omkring prisniveauet.

Rent teknisk ser den dog ud til at være ret identisk med den kommende W4000 serie, som nok placerer sig prismæssigt ligesom W3000. E4000 bliver så nok en anelse dyrere pga. designet.