Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stef
Der skulle vel ikke være nogen med original emballage til et 65" LG C3 (eller tilsvarende fysisk model) i Roskilde området?

Skal bruges til en flytning om nogle måneder.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Mon ikke et flyttefirma har styr på at håndtere det.
Af Stef
Radiomanden skrev: 17 okt 2024, 18:54 Mon ikke et flyttefirma har styr på at håndtere det.
Ikke helt. Deres forsikring dækker kun hvis tv'et er pakket i original emballage.
LG C3 er desuden ret tyndt og skrøbeligt. Det er ikke noget der skal vrides for meget i.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er da ingen der kan forlange at man gemmer den slags i tid og evighed, det gør man da ikke.
Man må så flytte det selv, indpakket i en dyne og stående på et blødt underlag, så kan det fint transporteres.
Af Stef
Jeg er ikke uenig. Havde det været et tv med fod til, havde jeg også bare taget en rulle bobleplast, noget pap og noget pakketape.

Og nu hvor jeg skriver det, bemærker jeg at jeg har skrevet C3. Det er et G3! 😖 Dvs. væghængt model uden fod.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Fod eller ikke Fod, dyneindpakningen kan stadig bruges, og noget blødt til at støtte det med. Et par puder f.eks.
Af HrJensen1
Hvis ikke flyttefirmaet kan håndtere et tv uden emballage, skal man måske vælge et andet flyttefirma...

I forhold til indpakning, så kan dyne ikke anbefales, da hvis den så vælter eller bliver trykpåvirket, kan få uens tryk på panelet. Så er det bedre med bare et lagen eller tæppe, som beskytter mod ridser.
Af MontørThomas
Jeg tænker at du måske kan ringe til en radio tv forhandler, power, elgiganten ...mindre tv forhandlere og hører ad om de gemme på een?

Nogle gange/steder gemmes tv kasser i det præcise tilfælde at kunden skal flytte og man ik har emballagen.

Her tænker jeg faktisk på Bang og Olufsen forhandler.... de leverer jo emballage og tager den med igen.
Af Stef
MontørThomas skrev: 19 okt 2024, 08:47 Jeg tænker at du måske kan ringe til en radio tv forhandler, power, elgiganten ...mindre tv forhandlere og hører ad om de gemme på een?

Nogle gange/steder gemmes tv kasser i det præcise tilfælde at kunden skal flytte og man ik har emballagen.

Her tænker jeg faktisk på Bang og Olufsen forhandler.... de leverer jo emballage og tager den med igen.
Jeg har allerede haft fat i flere uden held desværre.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så må der bruges et af de givne forslag så det kan transporteres uden at tage skade.