Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hagbart666
Hej i kloge hoveder :)

Vores LG smart tv er begyndt at slukke for lyden. Først skete det når vi streamede, så efter 30-60 så slukkede lyden og kom først tilbage hvis jeg tændte vores Yousee boks og gik over på HDMI porten hvor vi ser tv.

Men nu skete det så hvor vi så tv, der måtte vi slukke tvet og så var der lyd igen.

TV´et er ca. 6 år er det ved at være færdigt? Er det et kendt problem på LG tv og kan det fixes?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er ikke en overvældende alder, men med sporadiske problemer, så kan det nok ikke betale sig at få det fixet, det vil sandsynligt koste mere end det ville være værd at sælge hvis det var i orden.
Hvad det så ville være værd kan jo ikke siges da der ikke skrives hvilket et det er.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Køb et nyt. Det er jo snart BF.
Af henrik.yde
Hagbart666 skrev: 16. okt 2024, 19:22 Hej i kloge hoveder :)

Vores LG smart tv er begyndt at slukke for lyden. Først skete det når vi streamede, så efter 30-60 så slukkede lyden og kom først tilbage hvis jeg tændte vores Yousee boks og gik over på HDMI porten hvor vi ser tv.

Men nu skete det så hvor vi så tv, der måtte vi slukke tvet og så var der lyd igen.

TV´et er ca. 6 år er det ved at være færdigt? Er det et kendt problem på LG tv og kan det fixes?
Ved at gå tilbage til dine tidligere tråde, kan jeg se at modelnr. på Tvet er 55UJ635V ?
Nå, men prøv at lave en factory-reset/nulstilling af Tvet. Der er en (rimelig) god chance for at det kan afhjælpe problemet. Ellers er alternativet jo et nyt TV.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hagbart666 skrev: 16. okt 2024, 19:22Vores LG smart tv er begyndt at slukke for lyden. Først skete det når vi streamede, så efter 30-60 så slukkede lyden og kom først tilbage hvis jeg tændte vores Yousee boks og gik over på HDMI porten hvor vi ser tv.

Jeg skal lige være helt med. Ser I tv-kanaler via YouSee boksen (over HDMI) eller TV'ets indbyggede tuner? Og samme spørgsmål mht. streaming?