Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Rasmus Larsen skrev: 18 sep 2024, 11:27 Jeg ved ikke præcis hvornår disse indstillinger for spil-controllere er tilføjet, men det er sket inden tvOS 17, kan jeg konstatere på en af de andre bokse, der er på 16.6.

Man kan lave egen controller-profil, hvor hver knap kan tilpasses. Efterfølgende kan der så til hvert enkelt spil tilknyttes en valgfri profil. Nyttig i f.eks. sportsspol såsom NBA 2K25.
Nba 2k25 på atv??
Spoxy skrev: 15 sep 2024, 13:49 De kunne vælge at lave 2 modeller, hvor Pro modellen er til spil (og selvfølgelig dyrere).
A18 Pro har selvfølgelig lidt bedre performance end A18 men efter min mening er der ikke nok performance forskel på A18 og A18 Pro til at retfærdiggøre "til spil" udgave. Det er minimal forskel.
Og derfor tror jeg bare at vi skal krydse fingre og håbe at det bliver en af dem.
A18 er stadig markant boost i forhold til A15 og A16. Og derfor må det bare ikke blive A16.

A17 er der jo ikke noget af, men A17Pro, A18 og A18Pro kan give mulighed for at spille feks Resident Evil og Assassins Creed på Apple TV.
Ddur skrev: 20 sep 2024, 07:49 Jeg synes, det kunne være rart, hvis man helt kunne deaktivere top shelf, så der kun var apps på hjemmeskærmen. Jeg bruger aldrig det anbefalede indhold, så det er bare unødvendig fyld og giver anledning til unødvendig navigering.
Prøv med feedback til Apple og håbe at det bliver taget til efterretning.
Det har ikke noget med App'en at gøre, jeg bruger Android, og start forfra er der ikke noget i vejen med, så enten kan det have at gøre med App'en til ATV eller som du er inde på at det kan være opdateringen.
Jeg tror ikke det har noget med tvos18 at gøre, jeg tror mere det er DR der har ændret i appen. Men du kan fortsat starte forfra.

Valgmuligheden med Se live og Start forfra er dog fjernet, så i stedet skal du starte udsendelsen, swipe ned så info baren kommer frem, og her kan du vælge at starte forfra.
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 119