Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tux
jeg er dog ikke +kunde men har alligevel søgt om at få et gold mastercard... får sikkert afslag men det kan vel ikke skade at prøve ;) (er jo bare en fattig studerende som egentlig ikke en gang burde bruge penge på en fladskærm) Når dog sandsynligvis ikke at bruge kortet til dette køb..

Efter at have gået og tænkt lidt over det er jeg begyndt at hælde mod en forsikring fra edbforsikring.dk - jeg plejer sgu altid at være uheldig med mit elektronik, og det er ikke fordi jeg ikke passer på det - det går bare i stykker af uforklarlige årsager. Så for at jeg skal kunne sove trygt og ikke behøver bekymre mig om at jeg en dag kommer til at fortryde at jeg ikke tog forsikringen - så bliver jeg jo nød til at punge ud til en..
Af Otto J
Nick_S skrev:
De gælder i fem år! Når du er træt af dit fjernsyn om 5 år smider du lortet ned af trappen - det bliver dømt totalskadet og du skal have et nyt! Det er fandeme da klasse.
Nej, det er ikke klasse, det er forsikringssvindel.
Af Tux
har lige fået dette af edbforsikring.dk - tænkte der måske er andre der finder det interessant..
Forsikringen dækker ikke burn-in. Pixel fejl dækkes på samme vilkår som producenten
Af Nick_S
AV Precision skrev:
Nick_S skrev:
De gælder i fem år! Når du er træt af dit fjernsyn om 5 år smider du lortet ned af trappen - det bliver dømt totalskadet og du skal have et nyt! Det er fandeme da klasse.
Det har du evigt ret i. Og det er også den umoralske måde at omtale disse forsikringer på. Men ikke desto mindre er det sandt og et meget godt eksempel på præcist hvor godt disse forsikringer rent faktisk dækker.
Af Tux
var nede i Expert og kigge på skærme i dag. PX80 var der da også - men pga. det ringe antenne signal var det svært at sammenligne den med andre skærme. Øv.. Jeg må vel bare stole på det folk siger rundt omkring.
Af zyckelmaster
AV Precision skrev:
Nick_S skrev:
Der er ingen tvivl om, at Fona, Merlin, edbforsikring eller andre rigtig gerne vil sælge elektronikforsikringer - af den simple grund, at de tjener rigtig gode penge på dem. Faktisk er det sådan at flere netforhandlere stort set ikke tjener en krone på den elektronik de sælger - pengene kommer hjem på salg af tillægsprodukter såsom forsikringer!

Med andre ord, medmindre man er klar til at begå forsikringssvindel, så er det en meget høj præmie man betaler for en minimal risiko - især hvis man overvejer en panasonicskærm. I så fald giver det langt mere mening at melde sig ind i panasonicklubben og købe sit produkt hos det billigste panasonic-center.

Hvem der er billigst varierer fra produkt til produkt og dag til dag, men man skal altså ikke søge ret mange minutter på nettet for at finde billigste dagspris hos et panasonic-center.