Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
[email protected] skrev: 29 aug 2024, 16:03 Er der nogen, der har erfaring med en LG fra en anden region? Computersalg har en LG G3 65 til 16.032,00 kr, som de kalder: OLED65G33LA. Andre steder kalder de modellen OLED65G36LA, og der er prisen 17.990,00 kr. Som jeg forstår det, er den eneste forskel, at den fra Computersalg er fra en anden region i Europe. Men selve tv'et skulle være det samme, eller er det?
Det er præcis samme skærm.

Der er stadig CI-port i, ifølge LG, selvom den ikke nævnes hos alle forhandlere.
Af RigVader
Holo moly, ville godt nok gerne hoppe på en A80l i 77 eller 83!! Ærgerligt at konen lige har mistet jobbet, så vi tør ikke 😵 Sidder ca.2 meter fra mit 77” OLED i dag og savner altså virkeligt noget god processering til at kompensere for den generelt for dårlige streamingkvalitet i DK.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Streames der i dårlig kvalitet, så modtages det også i samme kvalitet. skidt ind = skidt ud.
Af RigVader
Radiomanden skrev: 04 okt 2024, 20:08 Streames der i dårlig kvalitet, så modtages det også i samme kvalitet. skidt ind = skidt ud.
Det er korrekt, men kommer hverken til at købe fysiske medier eller flytte til USA for at få adgang til en kaleidescape løsning :D

Når man så er stuck med det danske streaming udbud og man allerede kører kablet Gigabit internet og betaler for premium abonomenter, er næste skridt vel et TV som tillader bedre processering (eller at øge afstanden til det)!

Da jeg sidst købte TV havde jeg et 65” Panasonic OLED hjemme, samtidigt med det 77” LG jeg valgte at beholde. Selvom “size rulles”, var der da ingen tvivl om at Panasonic TV’et kom bedre ud af sort og pyntede gevaltigt på lidt mere udfordret materiale. Selvfølgeligt fedest hvis man kan slå processering til og fra :)
Af Kosmo12
RigVader har lige bestilt Sony A80l i 83 tommer. Mener du det har bedre processering end f.eks. LG eller Samsung Oled ? Ville du f.eks. vælge det nævnte Sony Oled tv over LG G4 eller C 4, der jo p.t. er noget dyrere end Sony ? Har bestilt via click/collect, og kan nå at fortryde endnu, men synes at Sony tv’ et virker som bedste tilbud p.t. ?
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 203