Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DFK1990
Hej Flatpanels bruger

Jeg håber I kan hjælpe mig med det irriterende problem.

Når jeg streamer tv via Norlys Play app på Apple TV 4K boks, så kommer der en hak i billedet typisk hvert 7. sekund.
Samme sker på TV2 Play appen.. Dog når jeg streamer fra TV2 play appen fra mit LG C1 tv, er der ingenting.. desværre har Norlys bare ikke lavet deres app til smart tv.

Jeg har altid slået "Match dynamisk og billedfrekvens" til, men jeg har også prøvet at slå det fra og ændre indstilling til 50Hz eller 60Hz på boksen men uden held..

Jeg har også prøvet at ændre på "klarhed" på mit LG tv med de forskellige indstillinger som indføre flere "falske" billeder men det har heller ikke hjulpet..

Nogen der har nogle bud eller selv oplever det?
DFK1990 skrev: 23 aug 2024, 19:02 desværre har Norlys bare ikke lavet deres app til smart tv.
Det komme an på hvilket TV der haves, om der er App til det eller ikke, har man Android, så er der en App til Norlys.
Så det er noget af en påstand du kommer med at der ikke er til TVer.
Af DFK1990
Radiomanden skrev: 23 aug 2024, 19:13
DFK1990 skrev: 23 aug 2024, 19:02 desværre har Norlys bare ikke lavet deres app til smart tv.
Det komme an på hvilket TV der haves, om der er App til det eller ikke, har man Android, så er der en App til Norlys.
Ret begrænset hvor vigtig den info er for min problemstilling, men tak for dit brugbare input.
Af JornH
Jeg har et Samsung TV, der virker Norlys appen fint, men har læst her flere gange mange her har problemer med Apple TV…
Af lunddal
Radiomanden skrev: 23 aug 2024, 19:13
Han mener selvfølgelig til hans eget LG C1.