Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Har et tv Samsung ue65ks7005u
Har lige høretelefoner sony wh h910
Høretelefonerne parres let med min iPhone og iPad.
Men de vil ikke parres med mit tv.
Når jeg beder tv’et søge på Bluetooth, viser billedet at den søger, men de vil ikke Connecte.

Nogen der har et forslag/en løsning
I følge Manualen.
Du kan ikke bruge Bluetooth-enheder og funktionen Surround på samme tid. Er det tilfældet.
Mere fra Manualen.
Du kan forbinde tv'et eller lydenheder via Bluetooth-kommunikation. For flere informationer skal du se
Tilslutningsguide ( Kilde Tilslutningsguide).
Der findes yderligere oplysninger under Trådløs
højttalerstyring ( Indstill. Lyd Ekspertindstillinger Trådløs højttalerstyring).

Lytte til tv'et gennem Bluetooth-enheder
Indstill. Lyd Ekspertindstillinger Trådløs højttalerstyring Bluetooth-lydenheder
Du kan slutte Bluetooth-lydenheder til tv'et. De skal være parret med henblik på at bruge tv'ets
Bluetooth-funktion. Se Bluetooth-lydenhedens betjeningsvejledning, hvis du vil vide mere om parring.
" Hvis tv'et ikke kan finde en Bluetooth-lydenhed, skal du flytte enheden tættere på fjernsynet og derefter
vælge Opdater.
" Når du tænder for en Bluetooth-lydenhed, identificeres den automatisk af fjernsynet, hvorefter der vises et
popup-vindue. Brug dette pop up-vindue til at aktivere/deaktivere Bluetooth-lydenheden.
" Se "Læs inden brug af Bluetooth-enheder", før du bruger en Bluetooth-lydenhed.
" Lydkvaliteten kan blive påvirket af kvaliteten af dit trådløse netværk.
" Hvis du vil tilslutte en lydenhed fra Samsung, der understøtter Tilslut tv-lyd til tv'et, skal du ændre tilstanden
på lydenheden fra Samsung til Tilslut tv-lyd.
" Enheder tilsluttet ved hjælp af tilstanden Tilslut tv-lyd kan kontrolleres i Bluetooth-lydenheder.