Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle,

Jeg prøver lige igen med et lidt mere fokuseret spørgsmål.

Jeg har et LG OLED B7 65", som jeg gerne vil erstatte. Jeg har været super tilfreds med det, men jeg ønsker nu at opgradere til en større model, der også har fulgt med den teknologiske udvikling. Jeg benytter primært til streaming af film og serier (via Apple TV) og noget konsol gaming i ny og næ. Meget meget sjældent sport.

Lige nu overvejer jeg følgende muligheder:

- LG OLED C1 til 10.000 kr. (brugt)
- LG OLED C3 til ca. 14.000 kr. (ny)

Jeg har svært ved at finde et bedre tilbud i denne klasse, men jeg er ikke ekspert. Inden jeg træffer en beslutning, vil jeg gerne høre, om der findes bedre alternativer i denne prisklasse/størrelse?

På forhånd mange tak!
Ja - standen virkede fin, ikke brugt det sidste halve år, lidt garanti tilbage, ikke noget gaming osv. Og hvad jeg kunne læse mig frem til igen, var der ikke den store forskel mellem c1 og c3 (brightness?)

Men jeg kom også fra det, da forskellen ikke var så stor på det andet tilbud jeg fandt.

Men fik ik noget respons her, så havde ikke nogen til at hjælpe med beslutningen :-)
Link skrev: 13 aug 2024, 07:30 Men jeg kom også fra det, da forskellen ikke var så stor på det andet tilbud jeg fandt.

Men fik ik noget respons her, så havde ikke nogen til at hjælpe med beslutningen :-)
Ingen tvivl om at G2 til den lave tilbudspris er det helt rigtige valg. Ville aldrig købe et brugt OLED med mindre der var tale om et fra den øverste hylde (flagskib) og max 2 år gammelt - og prisen var ultra lav og max 40-50 % af markedsprisen for nyt, set i lyset af at hvert år byder på (mindre) forbedringer på panel og billedbehandling.