Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af michaeldk
Min on/off knap på remoten er faldet er - den er vel et år gammel. Har nogle erfaringer med support i sådan en sag? Ser udmiddelbart ud til, i.flg Google, at det er et kendt problem?
Af Han den anden
Tja, du har to års garanti så det er vel bare at indleverer den der hvor du har købt den.
Af michaeldk
ChrisJJ skrev: 08 jun 2024, 11:57 Tja, du har to års garanti så det er vel bare at indleverer den der hvor du har købt den.
Ifølge Apple support er det en selvforskyldt fejl !:( Må leve med at smide den i et cover, da det holder knappen på plads...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har på internettet set en del eksempler på det efterhånden. De bør forstærke den med næste udgave.

Vores børn er hårde ved Apples fjernbetjening, men ud over masser af mærker på de afrundede hjørner, fordi den falder ned på et stengulv, så holder den endnu. Jeg ved ikke hvad der præcis udløser problemet med at tænd-knappen falder af.
Af bobby50
Hej , har lige været ude for det samme altså On/Off knappen falder af . Det er udenfor garantien , så må finde et cover eller et eller andet, gad vide om Apple er opmærksom på problemet.