Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej!

Jeg har set på et 37PX80 i et lokalt Panasonic Center til kr. 8.995 - nu har jeg fundet et i et andet Panasonic Center der sælger på nettet til 8.495 incl. fragt. Begge i Danmark.

Jeg har meldt mig ind i Panasonic Club (skal ske inden køb) så er der 30 mdr. garanti.

Vil det være en fordel at købe på nettet - her har jeg jo 14 dages returret, hvis jeg ikke er tilfreds (og sparer samtidig kr. 500 med mindre jeg kan presse dem lidt lokalt) - er det Panasonic DK der afhenter under alle omstændigheder??

Ved at købe lokalt har jeg ikke 14 dages returret!

Hvad mener I her i forum +/- ?

Og se lige nedenstående pixel-garanti - 30 mdr. som medlem af klubben.

0-pixel fejl GARANTI

Panasonic fladskærme er i højeste kvalitet.

Som Panasonic Centre har vi mange års erfaring og tør derfor som de første i markedet godt give dig en 100 % 0-pixelfejl garanti i hele garantiperioden! Dette gælder både Plasma og LCD tv fra Panasonic.

Ikke noget med at nogle typer pixelfejl ikke er dækket. Du kan derfor være helt tryg, når du vælger at købe en Panasonic fladskærm – så længe du køber den hos dit lokal Panasonic Center!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Personligt ville jeg til enhver tid benytte mig af forhandleren hvis prisforskellen ikke var mere end 500 kr. Du kan sikkert godt presse prisen ned alligevel.

Ja, du har 14 dages returret ved netkøb, men i dette tilfælde er det kun en fordel hvis du er i tvivl om at TV'et er noget for dig - du har jo garanti på hardwaren.
Af Zacho
Spørgsmål:
Dækker panasonic 0 pixelfejlsgaranti også subpixels/dots?
Jeg kender nogle som har haft problemer med Philips og samsung hvor deres pixelgaranti ikke galt.. Philips har deres zero bright pixl politik, men min ven havde 5 dots, og fik Tv'et tilbage i hovedet igen uden rep...
Af chico
Hej!

Teksten med 0 pixelfejl er kopieret fra Panasonics side - og der står ikke noget med at nogle typer pixelfejl ikke er dækket, men ellers spørg Panasonic!!

Jeg kun kopieret deres tekst.
Af thomit
Du trenger ikke å bekymre deg for pixel-feil på en plasma-skjerm - det er MEGET sjedent at finne.