Af Mr.DJ - 28. jun 2024, 12:36
28. jun 2024, 12:36
Sørg for at købe produktet med f. eks. et mastercard som tilbyder 3 års ekstra udvidet garanti.
Og hvis du ikke allerede har nogen forsikring eller betalings kort der tilbyder udvidet garanti...så spender de sidste 500,- oveni og tilkøb en udvidet forsikring på dit produkt. Det kan spare dig for ærgelser som dette og give mere "ro i maven" efter købet.
Ps: Eller alternativt, gøre som mig og tage en elektronik uddannelse og reparer alle dine elektroniske produkter super billigt selv!
... J/k
Anita skrev: ↑27. jun 2024, 15:44 Hej alle,Ved godt det er en ringe trøst for alle dem i tråden, men disse uheldige oplevelser forstærker blot mit eget råd til folk, der køber dyre OLED TV(og indkøb af elektronik ved større beløb generelt).
Jeg kan så tilslutte mig gruppen med samme problem.
Jeg har et LG OLED65CX6LA (2020) SOM JEG KØBTE I ELGIGANTEN d. 14 maj 2021. Det er et dyrt TV, og det kan da ikke være rigtigt, at et TV ikke har en længere levetid end 3 år til den pris. Jeg køber aldrig LG igen, hvis det er deres holdning til “kvalitet”.
Jeg er sikker på, at der må være flere derude, der oplever samme problem.
Sørg for at købe produktet med f. eks. et mastercard som tilbyder 3 års ekstra udvidet garanti.
Og hvis du ikke allerede har nogen forsikring eller betalings kort der tilbyder udvidet garanti...så spender de sidste 500,- oveni og tilkøb en udvidet forsikring på dit produkt. Det kan spare dig for ærgelser som dette og give mere "ro i maven" efter købet.
Ps: Eller alternativt, gøre som mig og tage en elektronik uddannelse og reparer alle dine elektroniske produkter super billigt selv!
PC monitor's = Acer Predator Z271(27" VA, 144Hz), Eizo FS2333(23" ?-IPS, 3.4mS) samt Eizo Foris FG2421(24" VA, 240Hz)
TV = Panasonic 42PX80(plasma)
TV = Panasonic 42PX80(plasma)