Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Rasmus Larsen skrev: 03 jul 2024, 13:52 Jeg er ikke den eneste, der synes, at en gaming-udgave af Apple TV boksen ligger lige til højrebenet. 9to5Mac skriver i denne uge:

Now is the time for a new gaming-focused ‘Apple TV Pro’ with the M4 chip
Jeg vil hellere have en med højtaler og kamera. Og så mulighed for et større setup med HomePods til Dolby Atmos.
Jeg er stadig spændt på, om dette vil åbne for tilslutning af flere end to HomePod-højttalere: AirPlay udbygges med Dolby Atmos til tredjeparts højttalere

Jeg har siden WWDC prøvet at få mere info, men ingen vil snakke om de konkrete detaljer. Jeg har sendt bolden videre til Sigmund Judge, der har nogle andre kontakter hos Apple.
MacRumors har fundet 'identifiers' (ID'er) på Apples servere, der vedrører produkter, som ikke er på markedet. Alle Apple-produkter har et internt ID.

De har fundet følgende:
- HomeAccessory17,1, hvilket de mener er en 'Home Accessory' med Apples kommende A18 chip og tvOS.
- AppleTV14,4 og AppleTV14,5, hvilket de mener er to nye Apple TV bokse. Den nuværende hedder Apple TV 4K fra 2022 hedder AppleTV14,1.

https://www.macrumors.com/2024/07/04/le ... accessory/
Rasmus Larsen skrev: 10 jun 2024, 21:40 Nyhederne i tvOS 18 (artiklen opdateres stadig) og AirPlay:

tvOS 18 byder på 21:9 support, offline Siri, Dialogforbedring til TV & AirPods

AirPlay udbygges med Dolby Atmos til tredjeparts højttalere

Billede
Første kig på Insight-funktionen i tvOS 18. Den finder pt. skuespillere og musik i den specifikke scene. Virker lige nu kun med Apple TV+ indhold.

Funktionen hedder 'Indblik' på dansk. Man skulle få samme mulighed i remote på iPhone, men jeg har ikke opdateret min iPhone til iOS 18 beta endnu, så jeg kan ikke tjekke.
Vedhæftede filer
Man kan klikke på skuespilleren
Man kan klikke på skuespilleren
appleinsight_2_large.jpg (286.22 KiB) Vist 3334 gange
Musik fra scenen kan tilføjes til Apple Music
Musik fra scenen kan tilføjes til Apple Music
appleinsight_1_large.jpg (307.61 KiB) Vist 3334 gange
Insight-funktionen hedder Indblik på dansk
Insight-funktionen hedder Indblik på dansk
appleinsight_3_large.jpg (269.73 KiB) Vist 3334 gange
  • 1
  • 47