Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NoNameDesigndk
TFL skrev:Det er rigtig nok, men husk du altid har 14 dages fuld returret når du køber over nettet, uanset om der er noget i vejen med det eller ej.
Har også snakket med Cinemagic og spørgsmålet er om det kan betale sig at få dem til at tjekke tv'et for 499,-
Hvis der intet er i vejen med det er der da ingen grund vil at returnere ?

Koster det 499 ? Troede det bare var lidt ekstra service de ville yde. Hvor ser du det henne med de 499?
Af NoNameDesigndk
red_martians skrev:Jeg ved at den med andet år!, kan blive et problem. Men nogle butikker der har parallelimporterede vare har 2års "fuld" garanti. De er oftest gode til at reklamere med det, men det gør dem oftest også, at de måske er en tand dyrere end andre.
Tapeconnection er i hvertfald en af dem der har 2års garanti og ser helt bort fra reklamationsretten, selvom fjernsynene oftest er parallelimport.
Hmm så fordi de importerer fjerner nogle reklamationsretten på andet år ?
Af TFL
Hvis der intet er i vejen med det er der da ingen grund vil at returnere ?

Koster det 499 ? Troede det bare var lidt ekstra service de ville yde. Hvor ser du det henne med de 499?
Nej selvfølgelig ikke, men det var mere hvis du skulle være så uheldig at have modtaget en skærm med pixelfejl så kan du benytte dig af dine 14 dages fuld returret.

Ved bare det er på den skærm jeg har kig på pt. og det skulle næsten undre mig hvis det er forskelligt fra produkt til produkt, men du kan jo lige se nedenstående link

http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-le ... 1092p.html

Det står under relaterede produkter. Det skal lige understreges, at menuen på dansk skulle findes på fjernsynet, man skal bare lige selv finde den frem, men det er gennemgået i en anden tråd herinde på forum et sted. Så alt i alt ved jeg ikke hvor meget ekstra man får for 499,-
Af NoNameDesigndk
TFL skrev:Nej selvfølgelig ikke, men det var mere hvis du skulle være så uheldig at have modtaget en skærm med pixelfejl så kan du benytte dig af dine 14 dages fuld returret.

Ved bare det er på den skærm jeg har kig på pt. og det skulle næsten undre mig hvis det er forskelligt fra produkt til produkt, men du kan jo lige se nedenstående link

http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-le ... 1092p.html

Det står under relaterede produkter. Det skal lige understreges, at menuen på dansk skulle findes på fjernsynet, man skal bare lige selv finde den frem, men det er gennemgået i en anden tråd herinde på forum et sted. Så alt i alt ved jeg ikke hvor meget ekstra man får for 499,-
Nårh ja det er selvfølgelig rigtigt. ;)

Det der koster de 499 er at de ligger en dansk menu på dit Samsung fjernsyn. Det at han ville tjekke fjernsynet sammen med mig, tror jeg var en ekstra service (gratis).
Af red_martians
NoNameDesigndk skrev:
red_martians skrev:Jeg ved at den med andet år!, kan blive et problem. Men nogle butikker der har parallelimporterede vare har 2års "fuld" garanti. De er oftest gode til at reklamere med det, men det gør dem oftest også, at de måske er en tand dyrere end andre.
Tapeconnection er i hvertfald en af dem der har 2års garanti og ser helt bort fra reklamationsretten, selvom fjernsynene oftest er parallelimport.
Hmm så fordi de importerer fjerner nogle reklamationsretten på andet år ?
Nej selvfølgelig ikke. Man har jo kun 1års garanti ifølge købeloven. Det andet år er ikke garanti men reklamationsret. Der er en betydelig forskel i hvordan man som forbruger er stillet.
Af TFL
Det der koster de 499 er at de ligger en dansk menu på dit Samsung fjernsyn. Det at han ville tjekke fjernsynet sammen med mig, tror jeg var en ekstra service (gratis).
Som jeg nævnte før så findes der allerede dansk menu på fjernsynet, i hvert fald hvis det er et Samsung. Så du betaler faktisk for noget du selv kan finde frem. Se nedenstående link for hvordan.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... dansk+menu

Mht. at tjekke fjernsynet kan du jo spørge om de vil gøre det uden at lægge den danske menu på, da det ikke er nødvendigt. Linket er jo ikke en garanti for at du får dansk menu, men alt andet vil næsten være underligt.
Af NoNameDesigndk
TFL skrev:Som jeg nævnte før så findes der allerede dansk menu på fjernsynet, i hvert fald hvis det er et Samsung. Så du betaler faktisk for noget du selv kan finde frem. Se nedenstående link for hvordan.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... dansk+menu

Mht. at tjekke fjernsynet kan du jo spørge om de vil gøre det uden at lægge den danske menu på, da det ikke er nødvendigt. Linket er jo ikke en garanti for at du får dansk menu, men alt andet vil næsten være underligt.
Okay.. man skal lige være opmærksom på at det KUN er til Samsung skærme de tilbyder at ligge dansk på, men hvis det passer man selv kan finde det frem, er der ingen grund til at betale 499 for det. De andre skærme har vel også dansk, siden det ikke er noget de sælger til dem.. ;)