Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TYBO
Toshibaen.
Større, billigere, bedre lyd, bedre tuner.

Du kan med det samme se forskel på en 40" og en 42"...synes helt klart at en 40" virker for lille.
Af red_martians
jeg vil til enhver tid tage toshiba-skærmen. Bedre farvegengivelse, flere indstillingsmuligheder og væsentligt hurtigere menuer, er også noget den har, som ikke er nævnt ovenfor.
Af TYBO
Det skal lige siges at kontrasten er bedre på samsungen.
Af TYBO
Hvis du er hurtig så har de den i demo model til 6400kr.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=340059

Der er dog 1 pixel fejl men det har intet at sige med den afstand som man sidder på.
Min derhjemme har også en pixelfejl men man ser det kun hvis skærmen er helt sort og man står lige foran TVet.
Af kamanski
Mange tak for hjælpen :)

Var nemlig ude og kikke på SAMSUNG Tv'et I Expert (bare for at kikke...køber den på nettet)...I har ret I at den virker for lidt for lille, men tilgængeld var billedet utrolig flot.

Hvordan ser du ud med Toshibaen?...Er billedet lige så godt eller næsten lige så godt som Samsungen, selvom SAMSUNG Tv'et har dobbelt så høj konrast?

Vil nemlig lige være helt sikker, før jeg beslutter mig.

OBS: Kunne ikke finde Toshibaen, i en af mine lokale eletronik butikker så kan desværre ikke tag et kik på den.

Tak på forhånd 8)
Af TYBO
De har Toshiba i HiFiklubben
Af kamanski
TYBO skrev:De har Toshiba i HiFiklubben
Kan ikke finde den på deres hjemmeside...

Er du sikker på de har den i butikkerne?
Af kamanski
kamanski skrev:Mange tak for hjælpen :)

Var nemlig ude og kikke på SAMSUNG Tv'et I Expert (bare for at kikke...køber den på nettet)...I har ret I at den virker for lidt for lille, men tilgængeld var billedet utrolig flot.

Hvordan ser du ud med Toshibaen?...Er billedet lige så godt eller næsten lige så godt som Samsungen, selvom SAMSUNG Tv'et har dobbelt så høj konrast?

Vil nemlig lige være helt sikker, før jeg beslutter mig.

OBS: Kunne ikke finde Toshibaen, i en af mine lokale eletronik butikker så kan desværre ikke tag et kik på den.

Tak på forhånd 8)
Er der venligst nogen der vil svare på det?...

Så nemlig helst at jeg købte et af dem, i dag eller i morgen så har virklig brug for et svar, før jeg beslutter.

Tak på forhånd :)
Af TYBO
Tjaaa....Elgiganten har også tit Toshiba
Af kamanski
TYBO skrev:Tjaaa....Elgiganten har også tit Toshiba
Har lige været i EL-Giganten...men de havde desværre ikke Toshibaen.

Er der nogen der ved noget om hvor god toshibaen er i forhold til samsung'en?