Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Puryx
Den samme test som i linken (hdtvtest) har nå oppgitt "best settings" ... Jeg kan bare si meg enig i at "cinema mode" og farvetemperatur "varm" gir det mest korrekte bilde. Hvis du synes at "warm" blir for varmt, so to speak - så går det bra med "normal" også - men "cinema" mode er et must.
Super, mange tak for tippet! - der er jo ingen grund til at have f.eks. kontrasten stillet for højt hvis det forøger risikoen for burn-in - man spiller jo en del PS3 ;)
Af zyckelmaster
Rasmus Larsen skrev:Stadig ikke længere end sidst. Efter påsken er der desværre ikke sket så meget. :((
Er der noget nyt vedr. test?
Af Ekmani
Nu ikke helt enig i, at der er tale om en "udemærket" test på recordere. Virker noget rodet synes jeg og laver af én, som han selv skriver, der normalt ikke hr meget fidus til plasma eller bruger tid på disse...
Jamen for pokker da!
Brugeravatar
Af Andromedia
Hvad er status på den kommende PX80 test?
Af NoNameDesigndk
I den officielle PX80 tråd har Rasmus skrevet 1 uge til 10 dage..
Af keler
Hvorfor venter I på en test? Der er da massere af tests på nettet..?

Ret sent den kommer her IMO. :)
Af NoNameDesigndk
jeg venter heller ikke på en test, jeg venter på at jeg har penge nok på kontoen ;) men når jeg har det, er jeg ret sikker på jeg nok bare "nøjes" med en 42" PX80'er i stedet for PZ85 eller de andre dyrre.. tror mine behov er dækket godt ind af PX80.. ( og min pengepung kan bedre holde til PX80 end PZ85 ;) )
Brugeravatar
Af Andromedia
Jeg går også og sparer op til en PX80. Medmindre at flatpanels testen mod al forventning vender tommelfingeren nedad til PX80'eren. :p
Af keler
NoNameDesigndk skrev:jeg venter heller ikke på en test, jeg venter på at jeg har penge nok på kontoen ;) men når jeg har det, er jeg ret sikker på jeg nok bare "nøjes" med en 42" PX80'er i stedet for PZ85 eller de andre dyrre.. tror mine behov er dækket godt ind af PX80.. ( og min pengepung kan bedre holde til PX80 end PZ85 ;) )
Tror bestemt du kan nøjes med den - Har den selv og alm. digital tv står bare SÅ sprødt (B
Af NoNameDesigndk
keler skrev:Tror bestemt du kan nøjes med den - Har den selv og alm. digital tv står bare SÅ sprødt (B
Okay, sys også billedet de gange jeg har været ude og se fjernsynet var ret flot ;) en måned igen, så står det på mit værelse, hvis alt går godt :D ;)
Af kasperdall
NoNameDesigndk skrev:
keler skrev:Tror bestemt du kan nøjes med den - Har den selv og alm. digital tv står bare SÅ sprødt (B
Okay, sys også billedet de gange jeg har været ude og se fjernsynet var ret flot ;) en måned igen, så står det på mit værelse, hvis alt går godt :D ;)

lige mine ord... næste gang jeg får løn, køber jeg det fjernsyn :P
Af NoNameDesigndk
kasperdall skrev:lige mine ord... næste gang jeg får løn, køber jeg det fjernsyn :P
dvs. på fredag ? eller er det også først om en måneds tid .. ? har set at PZ85 har fået nyk ned i prisen i UK hos Krish AV, så det kunne da godt være jeg går efter sådan et alligevel.. ;P Jeg skal jo bruge den til PS3 og Blu-ray film primært, så hvorfor ikke Fuld HD .. ? eller det er måske den forkerte grund, men så sætter jeg i hvert fald ingen grænser for afstanden osv., og så er det jo også en anelse bedre billede ;)