Log ind med sociale netværk
18 apr 2008, 11:24
Hvis det er burnin så har du godt nok haft et mærkeligt billede på skærmen da det brændte fast. Det ligner mere en fejl i skærmen. Er den købt med dansk garanti?
18 apr 2008, 11:55
Ja, Panasonic møder op på din adresse og ser på skærmen. De fikser den selvfølgelig kun på din adresse hvis det lader sig gøre, så du må nok indstille dig på at de tager den med sig.
Tag kontakt til forhandleren og forhør dig om proceduren.
Tag kontakt til forhandleren og forhør dig om proceduren.
18 apr 2008, 14:04
Det bliver svært ,hvis de tager den med sig,da det er mit baby
.
Jeg håber at de laver reset på et eller andet måde,uden at de tar den med sig.
Der må nok bestiles pana-tekniker hjem,da der er ikke optimalt at kigge på fjernsyn som den er nu
.
Mvh
Jeg håber at de laver reset på et eller andet måde,uden at de tar den med sig.
Der må nok bestiles pana-tekniker hjem,da der er ikke optimalt at kigge på fjernsyn som den er nu
Mvh
18 apr 2008, 16:35
Det er bare mærkligt,efter 9 timer kørsel med burn-in dvd,fenomen er forsvundet!
Jeg var 99% siker at der var fejl med skærmen
Nu er jeg bare glad
puha,men tænker på om jeg skal ta kontakt med forhandler,eller er det nodvendigt,da jeg er stadigvæk ikke overbevist om det var burn-in sindrom?
Mvh
Jeg var 99% siker at der var fejl med skærmen
Nu er jeg bare glad
Mvh
18 apr 2008, 18:57
Du skal tage kontakt til forhandler, da man if købeloven har pligt til at henvende sig i rimelig tid efter man har observeret en fejl, ellers siger de bare at garantien ikke dækker da man bevidst har brugt et defekt produkt og skaden derfor er blevet værre...det lærte jeg på den hårde måde
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto