Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bror Stang
Er vældig lun på Samsung m87/86 i 40" og kan finde dem til fornuftige priser hos komplett.dk og lcdplanet.
Den er 1000 kr. dyrere hos lcdplanet, som jo til gengæld er en fysisk butik, man kan gå ned og brokke sig i, og som desuden får varer repareret hos et elektronik-værksted i Herlev - og dermed skal parallelimporterede varer ikke sendes til udlandet i tilfælde af fejl/skader.
Ydermere tilbyder de låne-tv (i hvert fald mundligt - på deres side står der, at de ikke kan love erstatnings-tv i reparations-perioden...).

Nå, mit spørgsmål er, om det er 1000 kr. værd at handle hos LCDplanet??

Hva' si'r I?
Af TYBO
Folk har gode erfarringer med komplett.dk.
Af Bror Stang
Ok. Tak for svar.

Det eneste er, at skærmen købes over firma, hvorved den alm. 14 dages forbruger-retturret ryger.
Kassen må ikke have været åbnet, hvis den skal returneres, når der er tale om erhvervs-salg.
Men ellers bør service og reparationspligt o. lign vel være den samme...
Af Zaico
jeg mener at havde hørt at et firma er "dårligt" stillet når det køber forbrugs goder.. mener kun der er 1 års garanti.. men hæng mig ikke op på det...

skriv til sådan et af de der gratis juridiske råd der er og spørg dem så du er helt sikker...
Af Bror Stang
Nej, der er stadig 2 år, så vidt jeg er orienteret...
Tjekker dog lige op...
Af Zacho
Så vidt vi har fået at vide så er rettighederne ang. reklamationer de samme, men at der slet ingen returret er medmindre det er skr. aftalt med nogle medarbejdere.
Af Bror Stang
Ok.
Hos komplett.dk står der, at man har 14 dages returret som næringsdrivende - eller hvad det nu hedder - hvis varen er uåbnet...