28 feb 2006, 01:02
Hej
Først lidt roser. Rigtig fin side denne her meget nyttig.
Nu et par spørgsmål.
Har haft/har stadig en Samsung LE32R51B på prøv og den er rigtig god synes jeg.
Har dog set mig lidt varm på Samsung LE32M61B da designet er mere min smag.
Umildbart for mig og se (ved ikke alverden) er det også en lidt bedre skærm.
Nu vil jeg så høre om der er andre skærme i ca den prisklasse som kan måle sig med samsungen? Ville jo være dumt at se sig blind på en for så måske at overse et bedre tilbud.
Et andet spørgsmål som måske ikke lige hører til her er på Samsung DVD-HR 725 samsungs HD optager som jeg også overvejer at købe. Er dog kommet lidt i tvivl om denne da den får en lidt hård medfart flere steder. Læsten bla. denne sætning et eller andet sted (glemt hvor) "I skal lige huske på at samsung 725 ikke har opskalering på hdmi udgangen" nogen der ved hvad der menes med dette?
Og er der evt. nogen der har andre forslag til en HD optager?
Mvh
Klaus
Først lidt roser. Rigtig fin side denne her meget nyttig.
Nu et par spørgsmål.
Har haft/har stadig en Samsung LE32R51B på prøv og den er rigtig god synes jeg.
Har dog set mig lidt varm på Samsung LE32M61B da designet er mere min smag.
Umildbart for mig og se (ved ikke alverden) er det også en lidt bedre skærm.
Nu vil jeg så høre om der er andre skærme i ca den prisklasse som kan måle sig med samsungen? Ville jo være dumt at se sig blind på en for så måske at overse et bedre tilbud.
Et andet spørgsmål som måske ikke lige hører til her er på Samsung DVD-HR 725 samsungs HD optager som jeg også overvejer at købe. Er dog kommet lidt i tvivl om denne da den får en lidt hård medfart flere steder. Læsten bla. denne sætning et eller andet sted (glemt hvor) "I skal lige huske på at samsung 725 ikke har opskalering på hdmi udgangen" nogen der ved hvad der menes med dette?
Og er der evt. nogen der har andre forslag til en HD optager?
Mvh
Klaus