18. sep 2023, 12:05
Disney+ har været en fast tjeneste hos os siden lancering men vi er trætte af at der efterhånden går så lang tid før nye film kan streames.
Rasmus Larsen skrev: ↑23. okt 2023, 07:20 Der har i branchen været tale om, at Disney dropper en del lokalisering pga. sparetider, men det skulle kun være fremadrettet. Det er ærgerligt, hvis de begynder at fjerne sprog på eksisterende film.Coco er tilbage på dansk.
Rasmus Larsen skrev: ↑2. nov 2023, 06:47 Den nye Indiana Jones lander på Disney+ den 1. december sammen med en dokumentar om Harrison Ford om Indiana Jones filmene.Først den 15. december i Danmark, lyder det nu fra Disney Danmark.
disqus_SE7F3dOyAG skrev: ↑6. feb 2024, 18:42 En heads up: jeg lagde mærke til, der var flere der ventede på 4K-udgaven af Titanic. Den er i hvert fald nu på Disney+, jeg så den i weekendenBåde Vision og Atmos. Hvor bliver Apple af? Der står stadig Atmos lyd, men det er ikke på.
lkodk skrev: ↑28. feb 2024, 12:42 Jeg startede på den i går, men stoppede efter 15-20 minutter.Altid noget jeg ikke er den eneste der står med det indtryk-
Det filmiske udtryk irriterede mig og stjal fokus fra handlingen.
Alt for meget filmgrain, og på langt de fleste scener er den nederste del af billedet uskarpt med noget vignettering i hjørnerne.
For mig lignede det mest at kameralinsen har været i stykker.![]()