Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Resident Evil Village er ude til iPad og iPhone i dag, og The Verge melder, at det kører godt på iPhone 15 Pro.

Resident Evil Village on the iPhone could be a preview of Apple’s gaming future

Apples Jeremy Sandmel til IGN: "We really look at these many generations of SoC architecture across the phone, across the iPad, across now, Apple Silicon Macs. And we’d see that as part of one big unified platform, a graphics and gaming platform in particular."
https://www.ign.com/articles/apple-ipho ... -interview

Jamen så kom dog med den Apple TV med ordentlig chip!

Tænk på marketing-potentialet i at kunne sige, at Apple TV tilbyder samme spil som PlayStation og Xbox, og når man har købt disse spil én gang, så kan man også spille dem på Mac, iPad, iPhone og snart Apple Vision Pro, med save-filer på tværs af enhederne. Det vil være et meget stærkere budskab end at kunne sige, at f.eks. PlayStation-spil kan spilles på mobile enheder for det er jo to forskellige brugsscenarier. Apple TV er den manglende brik i puslespillet.
Rasmus Larsen skrev: 28 sep 2023, 14:19 Vi får se, om det bliver der, men i tvOS 17.1 beta 1 virker 'Enhance Dialog'-funktionen også på HomePod (Gen 1). Jeg har ikke tjekket med HomePod mini endnu.
Er det kun på Apple TV 4K (2022) at Enhance Dialog virker? En af mine venner har et andet Apple TV + HomePod mini, og der kommer funktionen ikke frem.
Han har opdateret både Apple tv og HomePod mini.
Senest rettet af Brixen 01 nov 2023, 08:54, rettet i alt 1 gang.
Jeg syntes også at Village kører fint på 15PM, kunne dog ønske at layoutet ikke var XBOX når man benytter en PlayStation controller eller backbone. Lidt ærgerligt, lyden er super og prisen på 119kr syntes jeg egentlig også er fair. Der er en del timers underholdning og fungerer godt på farten.
Det bliver spændende hvad fremtiden bringer af spil på deres enheder.
Brixen skrev: 30 okt 2023, 16:05
Rasmus Larsen skrev: 28 sep 2023, 14:19 Vi får se, om det bliver der, men i tvOS 17.1 beta 1 virker 'Enhance Dialog'-funktionen også på HomePod (Gen 1). Jeg har ikke tjekket med HomePod mini endnu.
Er det kun på Apple TV 4K (2022) at Enhance Dialog virker? En af mine venner har et andet Apple TV + HomePod mini, og der kommer funktionen ikke frem.
Han har opdateret både Apple tv og HomePod mini.
Alle Apple TV 4K, men ikke Apple TV HD. Det kræver, at HomePod parres som fast højttaler til Apple TV (det er ikke nok at vælge den som midlertidigt output lydmenuen under afspilning).
Er der nogen som har prøvet at bruge VPN på Apple TV endnu?
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 118