Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ska' ha købt mig en fladskærm. Eller, me and kæresten ska ha købt os en fladskærm. Så har tænkt lidt på enten
37m86 lcd eller 37px80 plasma. Det var der en der henviste til.
Mest fordi kæresten jo gerne vil ha et godt billede til alm. analog tv. Men, vil også gerne ku' spille wii, ps2 etc på det. Hva synes i? Har i evt. andre forslag?

På forhånd tak! ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Til analoge signaler, kommer I ikke uden om PX80 serien. Den klarer opgaven som en af de absolut bedste i denne prisklasse. Generelt synes jeg også den er et par niveauer over billedmæssigt.
Af TYBO
gå efter 42".
Så snart den hænger på væggen ser 37" bare så lille ud.
Prisen er ca. den samme.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg er enig. 42" er et must. Selv 42" kommer hurtigt til at se småt ud, men kæresten er oftest ikke helt enig med mig i den betragtning. Generelt for kvinderne lader det til at størrelsen på TV'et ikke betyder så meget...
Af Gumme82
Lyder sgu godt, så tror jeg at jeg bestiller et PX80. Ska' lige ha tjekket prisen på 42" for hvis det ikke er meget dyrere, burde man jo købe det. Mange tak for svarene.
Af Gumme82
Kom til at tjekke PX70E serien ud. Og kan umiddelbart ikke finde nogen forskel på PX70E og PX80E. Nogen der ved hvad forskellen er?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PX80 er den nye version der overtager for PX70. PX80 har blandt andet en dybere sortgengivelse og 1080p24 afspilning, hvilket vil sige at du får vise BluRay film ved 96 Hz så du undgår hakken i billedet.

Du bør tage PX80 med mindre pengene er knappe.
Af Gumme82
Okay cool! Så blir det 37PX80. Eller måske 42PX80:) Tak for svaret.
Af zyckelmaster
Hvis du vil have dansk panasonic-garanti, så er NB-radio vist de billigste lige nu:

- "37" PX80, 8995 kr.
- "42" PX80, 9995 kr.

Levering inden for 2 dage, og så er leveringen oven i købet gratis!

Her er et link: http://www.nbradio.dk/shop/%3e-plasma-tv-179c1.html

Og så er jeg i øvrigt helt enig i, at du skal vælge "42". Det er ikke for stort medmindre jeres stue er mindre en 2x2 meter!
Af khougaard
Hvis du vil have et super billigt tv har komplett.dk 42px80 til lige under 8000,- hvilket nok ikke kan findes billigere.
PS: Et super tv, har lige fået et indtil soveværelset, 37" og konen synes ikke, at det er for stort, hun synes det er rart at man kan læse underteksterne uden problemer, et ekstra agument:)
Af keler
Er enig i px80eren. Det er et klasse tv.

Flere niveauer over M serien som IMO, er et rigtig dårligt tv.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Husk at hvis der ikke skiltes med at TV'et er dækket af Panasonic DK, så er det parallelimporteret og har ikke nogen dansk garanti, kun reklamationsret.
Af Gumme82
Der står # Producentens garanti (md.): 12. Betyder det virkelig at det ikke har nogen dansk garanti`? Tror hellere lige jeg må skrive til komplett før jeg beslutter noget.