Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jeriks2
Jeg bestilte et Panasonic 42" PX80 og fik det hjem fredag. Kanon tv, men desværre var den venstre højtaler i stykker, idet den skratter. Tror det er bassen der er røget. Men så var jeg jo lidt spændt på hvordan Komplett.dk ville håndtere det. Ingen problemer overhovedet. De bestiller en til at komme og hente tv ved mig i morgen og med det samme de har modtaget det defekte tv, sender de et nyt. Har fået returpapirer osv, så indtil videre er alt som det skal være.. Vender lige tilbage med det videre forløb.
Af ztuphar
Jeg har også gode erfaringer med Komplett.dk. Jeg købte et Samsung LE40F86 i sidste uge på hjemmesidens lagerudsalg. Tv'ets emballage var beskadiget, men der var fuld garanti, og der stod tv'et i sig selv var som nyt.

Jeg bestilte onsdag eftermiddag, og fredag blev tv'et leveret. Kassen var ganske rigtigt beskadiget, men tv'et stod som nyt, og jeg fik et fremragende tv for 8900,-.

Jeg kontaktede kundeservice undervejs for at høre, hvornår tv'et blev leveret, og om alt var, som det skulle være. God og hurtig service.