Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Gad vide hvor længe vi får lov til at vente på Oppenheimer. Foreløbigt har den spillet 42 dage i bio.

Universal var jo tidligt ude og tage et opgør med biograferne under corona i en sådan grad, at de blev "bandlyst" hos de store kæder. Det holdt selvfølgelig ikke og Universal har forlænget biografeksklusiviteten igen. Super Mario fik 81 dage eksklusivt i bio. Cocaine Bear fik 123 dage.

Og hvis Warner stadig holder fast i 45 dage, hvilket de har gjort sådan cirka med The Batman, Elvis, Shazam The Fury of Gods og The Flash, så lander Barbie lige om lidt.
Af Flemming Larsen
Rasmus Larsen skrev: 31 aug 2023, 13:07 Flemming: Du har holdt ret skarpt øje. Jeg har ikke fået noteret udgivelsesdatoen til hjemmebrug for Jurassic World Dominion og Minions 2: Historien om Gru.

Har du dem noteret et sted? Måske du har smidt et indlæg i sin tid.
Minions 2, kan jeg ikke sige. Men Dominion købte jeg den 10/10-22. Det skulle gerne være release dagen.

Der står noget andet i understående link. Men er selvfølgelig ikke i DK.
https://www.etonline.com/how-to-watch-j ... ing-185509
Af Flemming Larsen
brea-ker skrev: 31 aug 2023, 18:32 Har lige købt Nightmare on elm street den første fra 1984, den har store problemer med lip sync. Mundene bevæger sig næsten et helt sekund inden der kommer tale, første film hvor jeg har prøvet det ud af 52 film ialt. En skam for det en fed film som er på tilbud lige nu. Andre der har prøvet det eller som måske har en løsning?
Jeg prøvede lige at købe den, og kan se det samme problem. Det er godt nok den værste jeg har været ude for. Når du får din regning på den, så kan du rapportere et problem. Der går lige en dag eller to. Der kan du enten få dine penge tilbage uden spørgsmål. Eller også kan du forklare hvad der er galt. Så kan de se på det, og hvis det ikke kan laves, så får du dine penge tilbage.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Oversigt: Film i 4K HDR og Atmos på Apple TV (iTunes)

Nu i 4K/HDR:
Fast X
Barbie
The Exorcist (1973)
Meg 2: The Trench
Det bli'r ikke bedre (As Good as it Gets)
Hypnotic
Paycheck
The Social Network
Hotel Transylvania: Transformania
Insidious: The Red Door
Kandahar
Kærlighed for voksne (Loving Adults)
Master Gardener
Flight
Paranormal Activity 4
Hands of Hell
The Prince of Tides (Savannah)
No Hard Feelings
The Three Musketeers (2023)
The Boogeyman
Somewhere in Queens
Robots
Af brea-ker
..
Senest rettet af brea-ker 05 sep 2024, 20:59, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 86