Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flemming Larsen
Rasmus Larsen skrev: 15. aug 2023, 11:24 Indiana Jones and the Dial of Destiny udkommer digitalt den 29. august i 4K Dolby Vision og Atmos. Det burde også gælde Danmark.
Ja tak.😀 Er det iTunes eller Disney +?
Af Fidoble
Flemming Larsen skrev: 14. aug 2023, 12:43
Rasmus Larsen skrev: 14. aug 2023, 11:36 Er det bare mig eller har Blockbuster sat det generelle prisniveau op efter SF Anytime har overtaget dem?
Det er ikke kun dig. De har lige fået en tak op på det hele.
Bare ikke på billed- og lydkvalitet O_O :D
Af Flemming Larsen
Rasmus Larsen skrev: 14. aug 2023, 11:36 Er det bare mig eller har Blockbuster sat det generelle prisniveau op efter SF Anytime har overtaget dem?
Nu er den sat ned til 149.- Men stadig dårligere kvalitet.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Efter min artikel om Spider-man kontaktede jeg deres PR-afdeling for at få baggrunden for deres prisstigninger, når kvaliteten ikke følger med. Det håber jeg, at de vil tage stilling til og måske endda kommentere på planerne for 4K. Nu er det jo nye ejere, så det kan være de prioriterer en god oplevelse højere end YouSee gjorde det.
Af Flemming Larsen
Rasmus Larsen skrev: 17. aug 2023, 06:48 Nu er både Den lille havfrue og Elementært (Pixar) udkommet på VOD i USA før de er udkommet i Danmark og det ser således ud til, at Disney definitivt har droppet idéen om globale udgivelsesvinduer på samme tid kort tid efter biografpremieren.
Den lille havfrue er udkommet i iTunes.
Af kabri
Ærgerlig at blockbuster har hævet priserne men jeg håber stadig de får 4k af hensyn til konkurrencesituationen.
Af steadi
Findes der en hjemmeside i stil med Blu-ray.com, hvor jeg kan læse nærmere om billed- og lydkvaliteten af film på iTunes o.l.?

Fx kan jeg kan se Black Hawk Down i HD på HBO Max, men iTunes har den i 4K - spørgsmål er så om det er værd at købe for transferet.
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 81