15 aug 2023, 13:05
Kan LG lx1 pose vægmonteres? Har overvejet at købe den som monitor til en Mac mini eller pc .. ville det være en god ide ?
Gil skrev: ↑16 aug 2023, 23:46Skal du lige køre den " break in" i 200 timer før ?
Har bestilt en som bliver computerskærm
PeterD skrev: ↑17 aug 2023, 06:23PeterD, det er ikke et problem i 2023 og jeg kender flere som bruger OLED tv's til deres computere.Gil skrev: ↑16 aug 2023, 23:46Skal du lige køre den " break in" i 200 timer før ?
Har bestilt en som bliver computerskærm
Er der ikke nogle Windows grafik som er meget statisk eller pauseskærm/regneark i 8-10 timer i træk som potentielt kan føre til problemer, hvis du sætter lysstyrken for høj, 24/7 ?
Kan være det slet ikke er et problem mere her i 2023, blot det er noget du lige tænker på, da det kunne være en udfordring for 5-6 år siden og HVIS nu der skulle ske noget for dig..
Udover det, er OLED jo det de fleste producenter retter fokus mod..
Rasmus Larsen skrev: ↑18 aug 2023, 07:03 God fornøjelse med filmværelse-projektetTakker, det er primært Streaming, har dog en lille NAS som jeg kan afprøve lidt hvor man får mere kvalitet billede / lyd. Ift streaming. Men ja er 95% på streaming bølgen. Så de afgøre kvaliteten!.![]()
Er det planen at køre med skiver eller streaming? Bare nysgerrig.
Rasmus Larsen skrev: ↑31 aug 2023, 12:12 Hvis I er i nærheden af Greve, så er der åbningstilbud på 2023 Samsung QD-OLED:Billigt personeligt ville jeg dog vente på at det bliver en reel 2023 model man køber
- 55" S90C til 7.999 kroner
- 65" S90C til 9.999 kroner
https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php
Vær opmærksom på, at S90C reelt er en ompakket S95B med lidt nyere software. Den har 2022 QD-OLED panelet her i starten indtil hele produktionen af QD-OLED omstilles til 2023-panelet.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.