Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PAL
Synes at årets udgave af Touren, virker lidt gnidret og uskarp, kigger med yousee og sony oled, andre der synes det samme?
Af Brixen
Det bliver jo sendt flere steder. Hvor ser du det?
Jeg synes det er som jeg husker fra sidste år på Discovery+, og jer ser det via appen på Apple tv 4K, og live uden reklamer. Og på LG OLED.
Af Beckham
Synes ikke rigtig jeg kan se den store forskel. Men når det er sagt, så har jeg aldrig været helt oppe at ringe over Tour kvaliteten gennem årene.
Af PAL
Ok, kan se at alt er som det plejer at være, ser touren på tv2 flow tv, måske bare mine øjne,

iøvrigt synes jeg kvaliteten er lidt bedre på dr1 generelt.
Af PeterD
Beckham skrev: 04 jul 2023, 09:14 DR har helt generelt været bedre end TV2 i en del år efterhånden.
Hvad kan der gøres for at TV2 bliver mere end opmærksom på at de har et problem i forhold til Danmarks Radio.

Bombarbere dem med mails og hvorfor gider TV2 ikke være på højde med DR ?

Tjener de deres penge på streaming,Sport X og TV2 Play og lader TV2 hovedkanalen være en synkende skude og er egentlig ligeglade ?

Hvem kan man maile eller skrive til for at se forbedringer ?
Af Beckham
Tror desværre at det er begrænset hvor mange som går op i god billedkvalitet nu om dage. Det er lidt en niche ting tror jeg desværre.
Af Dusty
PeterD skrev: 04 jul 2023, 19:22
Beckham skrev: 04 jul 2023, 09:14 DR har helt generelt været bedre end TV2 i en del år efterhånden.
Hvad kan der gøres for at TV2 bliver mere end opmærksom på at de har et problem i forhold til Danmarks Radio.

Tjener de deres penge på streaming,Sport X og TV2 Play og lader TV2 hovedkanalen være en synkende skude og er egentlig ligeglade ?

Øhhh der er én der skriver (på en helt almindelig mavefornemmelse/ udokumenteret påstand) at DR er bedre end TV2. Det mener du så man skal skrive ind til TV2 om sådan lidt "en masse". Det er simpelthen for useriøst. Derudover smider du med termer som synkene skude. Altså kan niveauet ikke hævet lidt over facebook niveau - det er trods alt Flatpanels?
Af PeterD
Dusty skrev: 05 jul 2023, 20:26
PeterD skrev: 04 jul 2023, 19:22

Øhhh der er én der skriver (på en helt almindelig mavefornemmelse/ udokumenteret påstand) at DR er bedre end TV2. Det mener du så man skal skrive ind til TV2 om sådan lidt "en masse". Det er simpelthen for useriøst. Derudover smider du med termer som synkene skude. Altså kan niveauet ikke hævet lidt over facebook niveau - det er trods alt Flatpanels?
Jeg vil bare have den bedste kvalitet for både TV2 og DR.
Af Beckham
Hvis man er i tvivl, så bare skift over på DR's Wimbledon udsendelser. Det står altså pænt godt. Jeg siger ikke at TV2 ikke kan ses eller noget, men DR er bare bedre.