22 jun 2023, 06:14
og du må gerne tilføje til dem:
Hvis de ønsker øget markedsandele i Norden, må de lige oppe sig noget i forhold til at gøre opmærksom på deres skærme. Feks. via kampagner eller tv reklamer.
Det kan ikke være rigtigt at et "nyt mærke på markedet" bliver henvist til hjørneplaceringer i butikker eller at sælgerne i butikker ikke har sat sig ind i deres modeller for så er det op ad bakke fra starten af.
Hvor stor en spiller ønsker de overhovedet at være i Norden med deres skærme ?
Rasmus Larsen skrev: ↑21 jun 2023, 10:55Tak.henrik.yde skrev: ↑21 jun 2023, 00:17For to år siden var QLED850 en variant af TCL C725. Den blev kaldt C728 ude i Europa.MathiasOlsen skrev: ↑13 jun 2023, 09:26 HejJeg ville vælge C935. Du kan se flere specifikationer her:
Jeg er netop flyttet i hus, med stort (meget) lyst køkken alrum og må sande at mit LG OLED ikke kan klare alt det lys. Det ryger i soveværelset.
Brightness og Antiglare er derfor top kriterier ved valg at nyt TV til stue, da der er gulv-til-loft vinduer på siden af TV'et og et vindue direkte modsat. Jeg var klar til at købe Samsung QN9xx fra Samsung, men er kommer i tvivl efter jeg har set hvor meget det kæmper med regnbuer.
I stedet overvejer jeg et TCL, men jeg svæver imellem følgende:
- TCL 65’’ QLED870 4K Smart TV (2023): 10.999,-
- TCL 65" C935 4K MiniLED TV (2022): 9.999,-
- TCL 65 C845 4K MINI-LED Smart TV (2023): 12.999,-
Hvilket ville i vælge? Jeg synes specs virker meget ens, udover at '23 modellerne har den seneste AiPQ processor. Angiveligt (sælgers ord) skulle '23 modellerne have 12% mere lysstyrke, men jeg har svært ved at se det i specs.
Hjælp![]()
https://www.displayspecifications.com/e ... b18d258504
Som du kan se har C935 samme lysstyrke, flere bagbelyste zoner, anti refleks filter + prisen er lavere så derfor. QLED870 kan jeg ikke finde specs på, men det er helt sikkert ikke nær så godt som de 2 andre. Sælgeren vil iøvrigt forsøge at sælge dig det der giver mest profit.
Så jeg kan forestille mig, at det hænger sammen på samme måde med QLED870. Jeg prøver at få svar fra TCL i Norden.
og du må gerne tilføje til dem:
Hvis de ønsker øget markedsandele i Norden, må de lige oppe sig noget i forhold til at gøre opmærksom på deres skærme. Feks. via kampagner eller tv reklamer.
Det kan ikke være rigtigt at et "nyt mærke på markedet" bliver henvist til hjørneplaceringer i butikker eller at sælgerne i butikker ikke har sat sig ind i deres modeller for så er det op ad bakke fra starten af.
Hvor stor en spiller ønsker de overhovedet at være i Norden med deres skærme ?