Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af khougaard
Skal ud og have en projektor, men ved ikke rigtig hvad der findes, har kigget på optoma 65 og 73. som ligger prismæssigt fra 6000 til 10000 kr.
er der nogen som kender disse modeller eller andre gode projektorere? den skal bruges til film og lidt spil på ps3.
Brugeravatar
Af Stefan V
Jeg har ikke set disse optoma i funktion, men "generelt" leverer de jo et godt billede...
Personligt er jeg vild med Infocus IN78 som er sååå lækker, især med HD materiale. Den koster dog lidt mere end du vil ofre.
Ellers er Infocus IN76 et rigtig godt bud:
Infocus IN76- Hifi-klubben
Af khougaard
Tak for svaret, grunden til at jeg kiggede på optoma 73 i stedet for infocus er at den har darkchip 3, som jo skulle være noget bedere, men har heller ikke set den i action, så er sku lidt i tvivl :o
Har set optoma 65 og den er jo rigtig billig og ser ok ud, men vil godt bruge lidt flere kr. på bedre kvalitet.
Brugeravatar
Af Stefan V
Ingocus IN78 har også darkchip 3 :)
Jeg vil da anbefale dig at forhøre dig i Hifiklubben, de plejer at være friske på at vise deres produkter frem. De har nemlig alle de modeller vi/du har snakket om. Umiddelbart ville jeg sige at optoma 73 ville være et rigtig godt køb.