11 apr 2023, 09:25
Flemming: Det er så vidt jeg kan se med som bonusmateriale når man køber Star Trek I: The Motion Picture, ikk?
Rasmus Larsen skrev: ↑11 apr 2023, 09:25 Flemming: Det er så vidt jeg kan se med som bonusmateriale når man køber Star Trek I: The Motion Picture, ikk?Det eneste der er ekstra på min Star Trek I: The Motion Picture er kun en kort Trailer. Så købte Directors Cut i går. Kostede kun 59,-
Rasmus Larsen skrev: ↑12 apr 2023, 05:25 Når jeg kigger på Star Trek 1: The Motion Picture, så er der denne her.Det ekstramatriale har jeg ikke.
Måske kun nye køb?
Flemming Larsen skrev: ↑12 apr 2023, 07:58Hov, fandt det. Ja den er på, men i elendig billede og lyd kvalitet. Og uden Dansk tekst.Rasmus Larsen skrev: ↑12 apr 2023, 05:25 Når jeg kigger på Star Trek 1: The Motion Picture, så er der denne her.Det ekstramatriale har jeg ikke.
Måske kun nye køb?![]()
Flemming Larsen skrev:Lidt kommende, og lidt ældre titler.Synes ikke jeg kan finde The Bourne Identity med Atmos ?
Først
The Bourne Identity: Den er i HDR 10+ og Atmos. Det er da nyt
The Mountain Between Us: HDR 10+
Cool Hand Luke: Vision
Rebel Without a Cause: Vision
The Last Detail: Vision
The Maltese Falcon: Vision
Superman II, III og IV: Vision og Atmos
The Whale: 4K
Vengence (2022) Vision og Atmos
The Fabelmans: 4K
Dungeon´s & Dragons Honor Among Thieves: Vision og Atmos
lommeregner skrev: ↑20 apr 2023, 22:31Ups. Det er en fejl. Det er kun billede der er opgraderet.Flemming Larsen skrev:Lidt kommende, og lidt ældre titler.Synes ikke jeg kan finde The Bourne Identity med Atmos ?
Først
The Bourne Identity: Den er i HDR 10+ og Atmos. Det er da nyt
The Mountain Between Us: HDR 10+
Cool Hand Luke: Vision
Rebel Without a Cause: Vision
The Last Detail: Vision
The Maltese Falcon: Vision
Superman II, III og IV: Vision og Atmos
The Whale: 4K
Vengence (2022) Vision og Atmos
The Fabelmans: 4K
Dungeon´s & Dragons Honor Among Thieves: Vision og Atmos
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.