Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rasmuzzen
Jeg er ikke expert, men jeg kigger mig da lidt omkring. Jeg så et phillips i Kvickly, tror det hedder 5522D til sidst, det havde eddermamedælernedme et helt godt billed...og med Dvb-t
Af madass32
alle tv fra philips der starter med **pfl33 er bundmodeller, det er som regel sidste års **pf55 modeller i ny indpakning, hvis man ser lidt på specs. i hvert fald.

en god tommelfinger regel er, aldrig vælg bundmodellen, de er aldrig særlig gode, de må jo ikke konkurrere med modellen bedre fra samme mærke.

så drop en enkelt bytur, gå en måned ekstra i skoende eller gå et par tommer ned i tv størelse. der er som regel ikke så langt op til modelen bedre.

gælder alle producenter.

Hilsen Mads Danmarks bedste til at bruge alle hans penge på elektronik
:)
Brugeravatar
Af westahn
PFL3312 er virkelig ikke noget ret godt tv.

Det er dårligere end den tidl. PF53xx serie

Og som nævnt tidl. er 32PFL5522D et langt bedre køb! Det er faktisk et hæderligt tv
Af tkt
Okay, men hvad siger i til de LG TV jeg linker til?

Hvis i har andre gode TV i samme prisklasse på hånden, må i også meget gerne nævne dem.
Brugeravatar
Af westahn
Nu ved jeg ikke om du skal bruge den digitale tuner, med dine modtagerforhold. Men LC52 er uden, LC56 er med. LB75 / LB76 er en bedre og flottere model, se evt. på den.

Jeg ville stadig kigge på 32PFL5522D, LE32R88 (86), hvis det skal middelklasse skærme

Hvis der er råd er LC32RD2 virkelig en godt tv. 100Hz der rent faktisk virker! Skal du ikke bruge dvb-t er 32LB2 også ret godt.

Mener at 37LE2 er helt udelukket, en gl. og bille model, der nemt kan findes bedre.