Log ind med sociale netværk
3. mar 2023, 00:21
@Spoxy
Det er
og intet andet, tænker jeg.
P.S.
Peter Pan anser åbenbart sig selv som almindelig og fast kunde (og derved berettiget til rabat)…
…..på trods af at det er 15 år siden han sidst købte noget af B&O.
MM
Det er

P.S.
Peter Pan anser åbenbart sig selv som almindelig og fast kunde (og derved berettiget til rabat)…
…..på trods af at det er 15 år siden han sidst købte noget af B&O.
MM
3. mar 2023, 11:33
Intet vare evigt. Jeg måtte skiftet display på min Beo4 Mk. III fra 2006, da det kun
viste streger. Et udskiftning kit kostede 150 kr. Man kan udskifte det selv, det er
ikke særligt vanskeligt.

Udskiftning af display på Beo4 fjernbetjening.
Batteridækslet og batterier fjernes - Skru de 4 små skruer ud. Under fanen er også
en skrue. Seks møtrikker fjernes med 5.5 nøgle. Fjern de gamle gummi puder af PCB,
de nye er inkluderet i udskiftning kit. Fjern det gamle display fra fordybningen. Glem
ikke at montere de små nye gummidutter mod aluminium chasseet. Hvis alt er pæn
og ren, tryk det nye displayet i fordybningen og skru det hele sammen igen.
Millemis skrev:Peter Pan anser åbenbart sig selv som almindelig og fast kunde (og derved berettiget@ Millemis husker af H til. Min seneste B&O handel var Feb 2022. :- )
til rabat)……..på trods af at det er 15 år siden han sidst købte noget af B&O.
MM
Intet vare evigt. Jeg måtte skiftet display på min Beo4 Mk. III fra 2006, da det kun
viste streger. Et udskiftning kit kostede 150 kr. Man kan udskifte det selv, det er
ikke særligt vanskeligt.

Udskiftning af display på Beo4 fjernbetjening.
Batteridækslet og batterier fjernes - Skru de 4 små skruer ud. Under fanen er også
en skrue. Seks møtrikker fjernes med 5.5 nøgle. Fjern de gamle gummi puder af PCB,
de nye er inkluderet i udskiftning kit. Fjern det gamle display fra fordybningen. Glem
ikke at montere de små nye gummidutter mod aluminium chasseet. Hvis alt er pæn
og ren, tryk det nye displayet i fordybningen og skru det hele sammen igen.

Tryk her. - Mvh. Peter Pan.
3. mar 2023, 16:52
Det kan du finde ud af ved at skrive og spørge dem…..vi venter spændt.
MM
MM
Log ind med sociale netværk